Tucano za sladokusce
Tucano za sladokusce
Tole je pa nekaj za sladokusce, naj slike govorijo...
- Priponke
-
- Kljun.jpg (73.31 KiB) Pogledano 4333 krat
-
- Izstop za resonanco.jpg (56.78 KiB) Pogledano 4333 krat
-
- Trup.jpg (64.41 KiB) Pogledano 4333 krat
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
- CrazyLemon
- Razpravljalec
- Prispevkov: 81
- Pridružen: 17 Sep 2007, 21:05
- Kraj: Poljšica pri Podnartu
G. kobilica je bil pri meni bolj zaradi pogovora, kako in kaj naprej.
Model je sicer že zelo v končni fazi izdelave, ko bom imel čas ga bom šel poslikat sestavljenega, v vsej svoji lepoti.
Problem je, da je model, ki ima sicer razpetino kril okrog 2250 mm, motor pa mislim da okoli 80 ccm, nekoliko težak. Zato bi bila dobrodošla konstruktivna mnenja poznavalcev maket, koliko je še zadnja sprejemljiva teža, za tako velik model, da še kolikortoliko obvladljivo leti (če okoli strehe dovolj hitro piha, seveda leti tudi strešna opeka, a to naj ne bi bilo predmet debate).
Najbolj zaželjeni bi bili konkretni podatki o podobno velikih modelih in vtisi glede letenja.
Model je sicer že zelo v končni fazi izdelave, ko bom imel čas ga bom šel poslikat sestavljenega, v vsej svoji lepoti.
Problem je, da je model, ki ima sicer razpetino kril okrog 2250 mm, motor pa mislim da okoli 80 ccm, nekoliko težak. Zato bi bila dobrodošla konstruktivna mnenja poznavalcev maket, koliko je še zadnja sprejemljiva teža, za tako velik model, da še kolikortoliko obvladljivo leti (če okoli strehe dovolj hitro piha, seveda leti tudi strešna opeka, a to naj ne bi bilo predmet debate).
Najbolj zaželjeni bi bili konkretni podatki o podobno velikih modelih in vtisi glede letenja.
- Priponke
-
- Notranjost.jpg (73.52 KiB) Pogledano 4234 krat
-
- Mehanitem podvozja spredaj.jpg (48.53 KiB) Pogledano 4234 krat
-
- Kljun 1.jpg (65.7 KiB) Pogledano 4234 krat
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Teža ni več samo pričakovana, dejansko je 13 kg, krilna obremenitev pa baje pride precej nad 150g/dm2.
Bistvo je, da ne dvomim, da se tudi s tako težo da leteti, a iz lastnih izkušenj vem, da obstaja neka meja, ko je model pretežak in je leteti z njim muka, oz samo čakaš kdaj se boš kje spozabil, naredil napako in ga razbil, ali pa je kljub vsemu toliko obvladljiv, da letenje postane veselje, ko se ga navadiš.
Bistvo je, da ne dvomim, da se tudi s tako težo da leteti, a iz lastnih izkušenj vem, da obstaja neka meja, ko je model pretežak in je leteti z njim muka, oz samo čakaš kdaj se boš kje spozabil, naredil napako in ga razbil, ali pa je kljub vsemu toliko obvladljiv, da letenje postane veselje, ko se ga navadiš.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Za letenje da z modelom uživaš in se ne bojiš letenja že dva dni prej je krilna obremenitev 135g/dm2. Kar je več je samo matranje. Pri večji obremenitvi imaš probleme pri pristajanju, ker moreš pristajati zvečjo hitrostjo steza pa ni vedno ravna potem model začne poskakovati in kaj kmalu potrgaš podvozje. Potem popravilo in dodatna teža. To se zgode parkrat potem pa ugotoviš da je vse brez veze.
BB
Ja tega tukanota sem gledal pri Ladotu ko je bil še polizdelek. Večni problem teža! Njegov način gradnje je res kvaliteten vendar pa se preveč opira na " stare " in teoretične izkušnje. Ta model je lahko samo zaradi optimizacije gradnje lažji vsaj za 1kilco.
Kar se tiče krilnih obremenitev na maketah je s tem največ izkušenj mel g.Mencinger. Njegova teorija, ki je delovala tudi v praksi je bila pod 120g/dm. Ker mu to dostikrat ni uspelo je zadevo reševal z različnimi profili. Spomnim se Piperja in izvedbo prvega krila. Tanek simetrik, ki mu je delal probleme. Visoka minimalka in zelo nepredvidljiv za letet. Sprememba profila na krilu je rešila težavo.
Mipo je za sebe povedal ker ima izkušnje in je naleten z bolj zahtevnimi modeli. Vlado, ki je neuleten ,mu modeli z 30 g/dm polno zaposlijo roke in galvo.
Moj predlog: 1. optimizacija izdelave ( zmanjšanje teže ). 2 bolj hvaležen profil za letenje 3. izbira pravilne motorizacije in RC opreme.
Mislim da je 80 kubov motor pretežak in preveč za tole. tak motor ma v povprečju 2.2 kg in več! primeren motor za takole letalno napravo bi bil pogojno lahko tudi MVVS 45. Že na motorju je bogata kila manj.
Brane imaš mogoče podatek koliko dm2 je krilne površine?
--------------------------------------------------------------------------------------
Pravkar sem govoril z Kobilco in dobil naslednje podatke:
0.8m2 površine / 13 kg teže
profil en debeli simetrik, kolk % ne vem ampak ga bom šel pomert v bižnji prihodnosti..
Na modelu so flapi tako, da se minimalko da zmanjšat
Sam ve da so rezerve v motorju ( manjši in lažji motor ) in pa seveda v podovozju, ki tehta baje celo bogatijo.
Brane a se boš ti opogumu a bo Max krstu tole raketo?
Kar se tiče krilnih obremenitev na maketah je s tem največ izkušenj mel g.Mencinger. Njegova teorija, ki je delovala tudi v praksi je bila pod 120g/dm. Ker mu to dostikrat ni uspelo je zadevo reševal z različnimi profili. Spomnim se Piperja in izvedbo prvega krila. Tanek simetrik, ki mu je delal probleme. Visoka minimalka in zelo nepredvidljiv za letet. Sprememba profila na krilu je rešila težavo.
Mipo je za sebe povedal ker ima izkušnje in je naleten z bolj zahtevnimi modeli. Vlado, ki je neuleten ,mu modeli z 30 g/dm polno zaposlijo roke in galvo.
Moj predlog: 1. optimizacija izdelave ( zmanjšanje teže ). 2 bolj hvaležen profil za letenje 3. izbira pravilne motorizacije in RC opreme.
Mislim da je 80 kubov motor pretežak in preveč za tole. tak motor ma v povprečju 2.2 kg in več! primeren motor za takole letalno napravo bi bil pogojno lahko tudi MVVS 45. Že na motorju je bogata kila manj.
Brane imaš mogoče podatek koliko dm2 je krilne površine?
--------------------------------------------------------------------------------------
Pravkar sem govoril z Kobilco in dobil naslednje podatke:
0.8m2 površine / 13 kg teže
profil en debeli simetrik, kolk % ne vem ampak ga bom šel pomert v bižnji prihodnosti..
Na modelu so flapi tako, da se minimalko da zmanjšat
Sam ve da so rezerve v motorju ( manjši in lažji motor ) in pa seveda v podovozju, ki tehta baje celo bogatijo.
Brane a se boš ti opogumu a bo Max krstu tole raketo?
S5-DSM
Če bi Maks kaj več letel, bi bil ta pravi za to opravilo, ampak žal ne leti, jaz sem se pa v zadnjem času pobarabil s samimi zelo dobro letečimi modeli, zato sem pa zaigral na ziher karto in predlagal največjega majstra, daleč naokoli menda se g. Kobilica dobro razume z njim. Če bo on razsul, potem ne to leti.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???