Genius 09 - Modeltek 1:5

Moderatorji: jannyy, mihec87, Čur

Odgovori
Uporabniški avatar
jannyy
Freak
Prispevkov: 918
Pridružen: 19 Jul 2006, 12:37
Kraj: koper-škofije

Genius 09 - Modeltek 1:5

Odgovor Napisal/-a jannyy »

No še malo predstavitev mojega 1:5 cestaka .... Letos bom vozil a bolj za vožnjo kot zares .....Naslednje leto pa bo to moja edina cestna skupina .....

Model : genius 09 by modeltek
motor: Zenoah G240
servo rhino4 na volanu / 2x digi titan 4 za gas/bremze
alu avspuh z karbon dušilcem
karbon airbox
hidravlične bremze
3kraka sklopka nastavljiva

no slike več povejo...


Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
"Na tisoč neumnih pride en moder in trije, ki se imajo za modre."
Uporabniški avatar
SpEkTr
Freak
Prispevkov: 816
Pridružen: 29 Jan 2006, 13:29
Kraj: Dvorje

Odgovor Napisal/-a SpEkTr »

Kje bo testna vožnja?? Pridem pogledat.
lp Dejan

Slika
Čur
Tekmovalec
Prispevkov: 274
Pridružen: 05 Dec 2004, 14:58
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a Čur »

Čestitam.
Zakaj pa motor RC G240?
Boš imel za tekme drugega?
Uporabniški avatar
rokec
Razpravljalec
Prispevkov: 143
Pridružen: 29 Jan 2005, 18:23
Kraj: Žalec

Odgovor Napisal/-a rokec »

Zakaj pa ta ni dober?
Uporabniški avatar
MINICIRRUS
Tekmovalec
Prispevkov: 331
Pridružen: 22 Sep 2008, 20:07
Kraj: Idrija

Odgovor Napisal/-a MINICIRRUS »

in za kakšen dnar ste ga dobil?
3D yak
3D parkmaster
3D extra
Uporabniški avatar
jannyy
Freak
Prispevkov: 918
Pridružen: 19 Jul 2006, 12:37
Kraj: koper-škofije

Odgovor Napisal/-a jannyy »

Testna vožnja je bila že.... drugače bo testna z (vsaj) tremi takimi modeli v soboto v tolminu.


motor bo ostal ta saj sem začetnik v 1:5 onroad in je čisto dovolj dober.Tekme se bom udeležil tiste ki niso skupne z rallyjem 1:8 ....
naslednje leto bom pa samo 1:5 vozil.Tako da je letos bolj za vožnjo in privajanje na 1:5.
"Na tisoč neumnih pride en moder in trije, ki se imajo za modre."
Uporabniški avatar
jure95
Tekmovalec
Prispevkov: 318
Pridružen: 19 Okt 2006, 13:38
Kraj: Črni Kal

Odgovor Napisal/-a jure95 »

Koliko si dal za njega pa kje si ga kupu?Strup..ko bi jst meu takšnega.Veliko srečnih kilometrov pa čim manj nadomestnih delov
LP Jure
Slika
Slika
Uporabniški avatar
jannyy
Freak
Prispevkov: 918
Pridružen: 19 Jul 2006, 12:37
Kraj: koper-škofije

Odgovor Napisal/-a jannyy »

kupil sem ga v manzanu pri udinah. cena pa je odvisna kaj vzameš dodatno.
pač tu je avspuh aluminjast , carbon airbox , servi , baterija , itd... odvisno kaj misliš vzet potem se dela cena .... uglavnem avto , z servi , lipo baterijo , carbon airbox in avspuh železen okoli 2200€ .... seveda nenastavljen ne nič ....
"Na tisoč neumnih pride en moder in trije, ki se imajo za modre."
Uporabniški avatar
PLAYGAME
Tekmovalec
Prispevkov: 419
Pridružen: 21 Sep 2005, 15:51
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a PLAYGAME »

Jannyy pohvale, čuvaj ga, koliko pa je močan RC G240? :wink:
http://test.long-life.eu/be0a4
Uporabniški avatar
jannyy
Freak
Prispevkov: 918
Pridružen: 19 Jul 2006, 12:37
Kraj: koper-škofije

Odgovor Napisal/-a jannyy »

Ne vem ker ne delam še na močnem motorju...prvo se bom moral navadit nastavit podvozje pa dobro vozit potem se dela na moči motorja.

imam pa na baji g27 zenoah in je čisto drugo proti originalnemu kitajskemu na baji. g27 je oznaka kubikaža je 26ccm.
"Na tisoč neumnih pride en moder in trije, ki se imajo za modre."
Uporabniški avatar
jannyy
Freak
Prispevkov: 918
Pridružen: 19 Jul 2006, 12:37
Kraj: koper-škofije

Odgovor Napisal/-a jannyy »

Učiraj prestali treninge .... jaz sicer vozil 40 minut in sem izreedno zadovoljen z avtom. Druga 2 sta pa naredila vsaj 1,5 ure vožnje .....

Pa slika pred odhodom v tolmin :

Slika
"Na tisoč neumnih pride en moder in trije, ki se imajo za modre."
Uporabniški avatar
jannyy
Freak
Prispevkov: 918
Pridružen: 19 Jul 2006, 12:37
Kraj: koper-škofije

Odgovor Napisal/-a jannyy »

No pa je šla pozivna dirka mimo .... z avtom sem zelo zadovoljen....
dosegel bi 3. mesto če nažalost nebi zmanjkalo goriva :wink: bil je preveč odprt na visokih in ja 1:5 je v 30minutah popil ves benzin [-o<
"Na tisoč neumnih pride en moder in trije, ki se imajo za modre."
Čur
Tekmovalec
Prispevkov: 274
Pridružen: 05 Dec 2004, 14:58
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a Čur »

No, lepo da si zadovoljen z novim avtom.

Motor RC G240.
Nekaj mnenj (Rokec sprašuje)

First of all there does seem to be some confusion regarding the numbers, G240 is NOT 24cc and G270 is NOT 27cc which is what some sellers are trying to make people believe!! They are only numbers, G230 and G260 had already been used for the older engine and these are still being manufactured so that`s the reason for the numbers!!

The new G240 and G270 engines are OK when tuned, no good in standard form due to a small mistake at the factory ( On the first production run so far!! ) where they didn`t machine the cylinder correctly for RC Car use, the compression and power are very low, actually lower than the User Manual says and that is why there are reports of the engine overheating because the engines are being overworked!!
For example the compression on the old G230 23cc engine was 9.2 to 1 and the on the G240 is supposed to be 8.9 to 1 but all the ones I have checked have been between 8.0 to 1 and 8.2 to 1 which is a big difference!! Definitely down on power compared to a G230!!

The new gasket for in between the cylinder and the carburetor isolator block does seem to me a bit of a disaster, it is a single flat piece of metal with a coating of some grey paste that is supposed to be more heat resistant but due to the vibration in the engine any movement at that point results in the coating being worn off the plate very quickly and then you have a leak!!

Now the good stuff, when properly tuned the engine is great, the new cylinder is exactly the same as the "Heli" one tuners like myself, Ian Oddie and others have been using for a few years so no problems there, it has been modified to have the ignition coil bolt onto the cylinder same as the old 2 bolt engine so no need to have the coil on the fan casing any more.

The transfer ports inside the crankcase are now the same as the PU crankcase that I and others use and has now much better gas flow than the old G230 and G260 engines, they now match exactly to the cylinder.

The front main crankshaft oil seal has been changed to a sealed type bearing, this has a couple of advantages, one is there is a lot less friction and the engine spins much more freely than before, two by having 2 bearings at the PTO ( Power take off ) side of the engine means much more stability
There is also one extra strut for strength in one of the big air holes underneath the engine.

The WT 813 carburetor is now a WT 813A and has the extended throttle shaft with the little arm on it for easy connection of servos exactly the same as the WT 603A had, so if you see any for sale ( Especially on Ebay!! ) check the carb is the new type or you will have to buy the throttle connection conversion kit to use it in an RC car.
If you have problems with setting the carb it is because the needles are like the old WT 603 before it was changed so if you have a spare 603A lying around then try taking the "L" needle out of the 603A and putting it in the 813A, if you put the two needles together you will see the taper of the point is longer and shallower on the 603A one which is why it is easier to adjust.

Downside of course of the 813A carb for some people is the "accelerator pump" which although does give a little better low end pickup it can mean using a lot more fuel for those drivers that are "throttle blippers".
One other small point, having the 813A carb means you don`t need one of those "Boost bottles", the jury as they say is still out on them anyway so if you have one then don`t put it on with the 813A carb.
You can disable the pump by removing the little ball bearing and changing the throttle shaft to one from a 603A carb, means you have the advantage of a smooth air entry ( No choke ) and better jetting in the 813 so with a couple of simple mods the 813A can be a better setup.
If you don`t want to do any/all of that then simply change the carb to a WT 603A and sell the WT 813A on!
Uporabniški avatar
jannyy
Freak
Prispevkov: 918
Pridružen: 19 Jul 2006, 12:37
Kraj: koper-škofije

Odgovor Napisal/-a jannyy »

Aja pa še neki ....rally sem čisto opustil ker sem videl da tekmovalcev ni...tako da bom onroad 1:5 vozil vse. :jumpjump:
"Na tisoč neumnih pride en moder in trije, ki se imajo za modre."
Uporabniški avatar
aljo
Začetnik
Prispevkov: 8
Pridružen: 20 Mar 2009, 10:44

Odgovor Napisal/-a aljo »

Fantje Slovenija je majhna, zakaj se moramo zbadati med seboj namesto, da bi si drug drugemu pomagali, svaka čast fantom, ki so kupili 1/5 saj bo vsaj malo težje priti do samega finala, če nas bo toliko. Kakor sem videl na otvoritveni dirki so se novinci kar dobro odrezali,nažalost jim je zmanjkalo goriva da se niso morali uvrstiti na boljšo pozicijo. Gorivo jim je zmanjkala po vsej verjetnosti zato ker jim je po oddušniku rezervarja pod pritiskom uhajalo gorivo to lahko preprečiš da na samem rezervarju narediš Y kos sepravi imaš dva odduha spojena v eno cev katero dvignemo v višino zračnega filtra nato jo spustimo proti tlom. Ni pa to vedno rešitev rešitev je še veliko jaz sem vam podal eno ki jo sam tudi uporabljam in nimam problema z gorivom, po 30 minutah vožnje z tunig motorjem mi ostane še pribljižno za cca 5 minut. Vredno poskusa.

Zaradi samega motorja ali je to 240 ali 270 ali 230 ali 260 sploh nima pomena, če želiš motor si privošči nekaj takega.

http://www.abbateracing.it/

jaz ga sicer imam Abbate racing motor je zelo dobro pripravljen vreden nakupa, seveda če se želiš udeležiti kakšne dirke izven državnega prvenstva ti bo motor precej pomagal saj ko greš ven tako ali tako imajo skoraj vsi tuning motorje potem vidiš razliko med navadnim ter tunig motorjem vsaj pri cestnem avtu je tako, pri off rodu pe ne spremljam kako in kaj se odvija scena. Tako skratka kupiti tuning motor ni mačji kašelj govorim finančno, ampak sam mislim da z nakupom mojega motorja mi ni prav nič žal denarja, ostali presodite kar sami. Sam se nameravam udeležiti vsaj treh tekem izven države in vem da mi bo motor pripomogel z malo sreče do visoke uvrstitve, s tem ne mislim na zmago, če me razumete [-o< .



za kakšen nasvet sem vam na voljo.

Lp Aljoša
Uporabniški avatar
jannyy
Freak
Prispevkov: 918
Pridružen: 19 Jul 2006, 12:37
Kraj: koper-škofije

Odgovor Napisal/-a jannyy »

aljoša do naslednje dirke bo porihtano da ne bo zmanjkalo ... =D>
In upam da bo spet vsaj tako zanimivo če ne še bolj.

samo semizdi da je bil preveč odprt motor ker sploh ni šel tako kot bi moral it.... pa malo gre po oddušniku ven pa je..... tako da rešitev bo do naslednje 1.dirke za dp.

aja motor pa tudi upam da bo kmalu od abbate racing gor. Sicer se je videlo na pozivni da se da tudi z 240-ko kar v redu peljat in konkurenčno.Na tolminski progi.

Če je pa več ravnin kakor bolognija potem pa res nimaš kaj z originalnim 240 tam delat....

lp , jani
"Na tisoč neumnih pride en moder in trije, ki se imajo za modre."
Uporabniški avatar
aljo
Začetnik
Prispevkov: 8
Pridružen: 20 Mar 2009, 10:44

Odgovor Napisal/-a aljo »

Jani če boš potreboval kakšno mnenje okoli samega motorja Abbate racing katerega kupiti me lahko kontaktiraš, saj sem se sam pozanimal pri samem proizvajalcu osebno kateri je pravi motor na lanski dirki u Fioranu, nato sem ga naročil preko Zenota ker ona dva sodelujeta ter ti naredi kar dobro ceno. Verjamem da si imel lahko malo masten motor ampak odušnik na samem čepu rezervarja pride v pošev samo če imaš na sami cevi enosmirni filter katerega dobiš tudi v Manzanu, vendar sam opažam na dirkah izven Slovenije da 90% tekmovalcov ima narejen y kos kakor sem ti opisal v prejšnjem citatu.
Uporabniški avatar
rokec
Razpravljalec
Prispevkov: 143
Pridružen: 29 Jan 2005, 18:23
Kraj: Žalec

Odgovor Napisal/-a rokec »

aljo napisal/-a:....nato sem ga naročil preko Zenota ker ona dva sodelujeta ter ti naredi kar dobro ceno.
Kaj lahko zaupaš kakšna je ta cena? Če seveda ni skrivnost.
Uporabniški avatar
aljo
Začetnik
Prispevkov: 8
Pridružen: 20 Mar 2009, 10:44

Odgovor Napisal/-a aljo »

Rokec nobena skrivnost, cene se gibljejo od 450 eur do 750 eur razlik med motorji je seveda precej, vsak motor ima neko svojo specifiko odvisno od potreb. Gospod Mimmo Abatte je zelo prijazen, lahko mu tudi pošlješ kakšem mail za podrobnejše informacije okoli samih motorjev z veseljem ti bo odpisal vsaj meni je ko sem se prirpavljal za nakup tuning motorja, jaz vsaj vem da njegovi motorji delujejo brezhibno saj kakor sem napisal v prejšnem tekstu opažam, da v cestnem 1/5 vozi 90% voznikov njegov motor, zato mislim da je vreden svojega denarja če nameravaš kupiti tuning motor. S tem ne mislim delati kakšne reklame pač naj vsak sam presodi kaj in kateri motor-prizvajalec.

lp Aljoša
Uporabniški avatar
jannyy
Freak
Prispevkov: 918
Pridružen: 19 Jul 2006, 12:37
Kraj: koper-škofije

Odgovor Napisal/-a jannyy »

Aham super. Ja najbrž da bom šel kar na race izvedbo. Je že vse zmenjeno samo iskat treba it.(pri zenotu) Glede odduška za zrak pa bomo najbrž da res naredili Y pa bo... Upam da se motor porihta do prve državne dirke.


lep pozdrav , jani
"Na tisoč neumnih pride en moder in trije, ki se imajo za modre."
Uporabniški avatar
jannyy
Freak
Prispevkov: 918
Pridružen: 19 Jul 2006, 12:37
Kraj: koper-škofije

Odgovor Napisal/-a jannyy »

Prodaja se točno tak GENIUS 1:5

Ima mehanske zavore (sajla)
MHracing motor
Mielke resonanco (tisto nazaj)
Novo karoserijo ! (bmw e90 serija 3)
en par koles
servo zavijanja (futaba)

AVTO NI BIL ŠE VOŽEN !
Možnost je da pobarvam karoserijo !

Cena 900€ ! V avto morate dati samo 2 serva za gas/bremzo in sprednjo bremzo.Ter sprejemnik in baterijo.

Slike sledijo zvečer !
"Na tisoč neumnih pride en moder in trije, ki se imajo za modre."
Uporabniški avatar
jannyy
Freak
Prispevkov: 918
Pridružen: 19 Jul 2006, 12:37
Kraj: koper-škofije

Odgovor Napisal/-a jannyy »

Slike avta 1:5 znamke GENIUS ki se prodaja :

Avto ni bil še nikoli vožen.
Motor je MHRACING
Resonanca MIELKE
Ergal sklopka
Futaba servo zavijanja.
Nepobarvana karoserija bmw (lahko pobarvam)

potrebujete 2 standard servo motorja ter sprejemnik in baterije. ( Z doplačilom dodam baterije NIMH 3600)

CENA: 900€!

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
"Na tisoč neumnih pride en moder in trije, ki se imajo za modre."
Uporabniški avatar
jannyy
Freak
Prispevkov: 918
Pridružen: 19 Jul 2006, 12:37
Kraj: koper-škofije

Odgovor Napisal/-a jannyy »

No pa je še 2. dirka za nami .... z avtom sem zelo zadovoljen.... z novim abbate race motorjem ki da toliko ene moči ven tudi zelo zadovoljen ...
Na kvalifikacijah mi je uspelo narediti 13 krogov tako da sem se uvrstil direkt v finale .... V finalu sem štartal kot 3..... potem mi je pa po 15-20 minutah dirke avto na ravnici izgubil elektriko .... po pregledu smo videli da je skurilo en čip v servu zavijanja ...... #-o
"Na tisoč neumnih pride en moder in trije, ki se imajo za modre."
Uporabniški avatar
PLAYGAME
Tekmovalec
Prispevkov: 419
Pridružen: 21 Sep 2005, 15:51
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a PLAYGAME »

Ko sem vse tole prebral, me zanima le eno, pri nas v Slo je le samo open tekmovanje?In dovoljeno vse, mislim glede tuninga itd?
http://test.long-life.eu/be0a4
Uporabniški avatar
jannyy
Freak
Prispevkov: 918
Pridružen: 19 Jul 2006, 12:37
Kraj: koper-škofije

Odgovor Napisal/-a jannyy »

Na zams.si imaš tehnični pravilnik...


Prodaja se samo še tega ki sem jaz vozil ....

Genius 009 23 zenoah motor vožen 1 dirko
Črni differencjal ki se sam blokira
servi multiplex (vsi 3 )
cena 1300€
za 1600€ dodam Futabo 3PK 2,4ghz ter 1 sprejemnik tako da je RTR !
Futaba je rabljena dobro leto in je res odlična komanda ! Zraven dam kerbom kupil sebi novejšo.
Slike avta so na prvih straneh...
Karoserija nova bmw 2mm pobarvana ali pa jo lahko pobarvam...
"Na tisoč neumnih pride en moder in trije, ki se imajo za modre."
Odgovori

Vrni se na Modeli v merilu 1:5