GeniusXR10- Modeltek 1:5
Moderatorji: jannyy, mihec87, Čur
GeniusXR10- Modeltek 1:5
No predstavljam novi avto za letošnjo sezono ki se začne naslednji vikend v Nedeljo 21.3.2009 na pozivni dirki v Tolminu (na logu)
Motor:
Abbate race
Servi:
4x Hitec HS7950TH
Lipo NOSRAM 1800 HARDCASE (hvala dejanu š. aka godfatherju)
Gume GRP
Amortizerji MecaTech
Mielke GeniusXR avspuh
HARM mag diferencjal..
To je to...sedaj pa par slikic...
Glavna lastnost novega avta je kar precej nižje težišče kar ima za moje pojme največ pomena, pol je pa še difuzor ki pomaga... no bomo videli po testiranju kako se avto kej obnese...
Aja pa uteži niso kar tako gor...ampak jih je potrebno nujno dati da je avto dovolj težek za pravilnik... Lažje je dodajati težo kot pa jo jemati..
Sicer pa ni vse v avtu ampak tudi v vozniku....
Motor:
Abbate race
Servi:
4x Hitec HS7950TH
Lipo NOSRAM 1800 HARDCASE (hvala dejanu š. aka godfatherju)
Gume GRP
Amortizerji MecaTech
Mielke GeniusXR avspuh
HARM mag diferencjal..
To je to...sedaj pa par slikic...
Glavna lastnost novega avta je kar precej nižje težišče kar ima za moje pojme največ pomena, pol je pa še difuzor ki pomaga... no bomo videli po testiranju kako se avto kej obnese...
Aja pa uteži niso kar tako gor...ampak jih je potrebno nujno dati da je avto dovolj težek za pravilnik... Lažje je dodajati težo kot pa jo jemati..
Sicer pa ni vse v avtu ampak tudi v vozniku....
"Na tisoč neumnih pride en moder in trije, ki se imajo za modre."
8pac : Tukaj ni važna toliko končna hitrost... ne vem v Fioranu v italiji smo meli lani končne okoli 92km/h-95km/h
mato: Svinci niso zaradi podkrmarjenja ampak zaradi same teže avta ker mora po pravilniku imeti določeno težo ker greš čez tehnični pregled.
Prejšnji model ni potreboval tega ta je pa tako zlajšan da moraš dodati težo. Vendar dobra stran dodajanja je to da jo daš točno na tisto stran kjer jo rabiš. V tem primeru naprej ker je zadaj motor in je teža nazaj. Idealna teža je pa 50:50 približno... Na svince pa pride še spužva za udarce tako da se skrijejo.
mato: Svinci niso zaradi podkrmarjenja ampak zaradi same teže avta ker mora po pravilniku imeti določeno težo ker greš čez tehnični pregled.
Prejšnji model ni potreboval tega ta je pa tako zlajšan da moraš dodati težo. Vendar dobra stran dodajanja je to da jo daš točno na tisto stran kjer jo rabiš. V tem primeru naprej ker je zadaj motor in je teža nazaj. Idealna teža je pa 50:50 približno... Na svince pa pride še spužva za udarce tako da se skrijejo.
"Na tisoč neumnih pride en moder in trije, ki se imajo za modre."
8pac napisal/-a:Sej kaj je to turno vozilo??jannyy napisal/-a:8pac : Tukaj ni važna toliko končna hitrost... ne vem v Fioranu v italiji smo meli lani končne okoli 92km/h-95km/h
.
1:5 GT
Ma meni če gre po cilni 100 in po ovinkih nikamor mi ne pomeni nič.
Meni je glavno da ven iz ovinkov potegne kot treba. Na najdaljši ravnici pa ne sme priti do končne prehitro.
"Na tisoč neumnih pride en moder in trije, ki se imajo za modre."
- klementercon
- Profesor
- Prispevkov: 1397
- Pridružen: 08 Nov 2008, 12:14
- Kraj: Sezana Milano
- Kontakt:
Modeli v merilu 1:5
LP
Cudovit model avtomobila
A se da izvedet ceno take masine
Cudovit model avtomobila
A se da izvedet ceno take masine
Cena...hah zdej točno ne vem koliko pride z vsem ker smo meli neki od lani še pa tko... ma semizdi da okoli 2700€ da je z novim motorjem original zenoah in servi multiplex. Če bi te resneje zanimalo lahko prideš kašen dan dol sej nisi daleč.
"Na tisoč neumnih pride en moder in trije, ki se imajo za modre."
- klementercon
- Profesor
- Prispevkov: 1397
- Pridružen: 08 Nov 2008, 12:14
- Kraj: Sezana Milano
- Kontakt:
Modeli v merilu 1:5
Kar precej soldku
Ja nebi bilo slabo da bi tak stroj vidu v zivo
Ja nebi bilo slabo da bi tak stroj vidu v zivo
Zadnjič spremenil klementercon, dne 18 Mar 2010, 18:02, skupaj popravljeno 1 krat.
Jah začetek je kar precej ma potem ti garantirano da dovolj vožnje.
Recimo lani sem hotel vozit 1:8 rally pa hkrati 1:5 GT. Potem na pozivni ko sem odpeljal prvekvalifikacije od rallyja in prve od 1:5 smo rallyja kar pospravli. Sej je tudi nitro užitek in vse samo glede časa vožnje pa 1:5 GT prekaša vse ker motor zmiraj ko vžgeš dela... mi ob sobotah pred dirko smo naredili tudi do 3h vožnje. Jaz 1:5 pa 1:6 off road ne menjam za nič...
Recimo lani sem hotel vozit 1:8 rally pa hkrati 1:5 GT. Potem na pozivni ko sem odpeljal prvekvalifikacije od rallyja in prve od 1:5 smo rallyja kar pospravli. Sej je tudi nitro užitek in vse samo glede časa vožnje pa 1:5 GT prekaša vse ker motor zmiraj ko vžgeš dela... mi ob sobotah pred dirko smo naredili tudi do 3h vožnje. Jaz 1:5 pa 1:6 off road ne menjam za nič...
"Na tisoč neumnih pride en moder in trije, ki se imajo za modre."
Hjah recesija...če šparaš denar ti ga itak država pobere zato ga treba porabit Ne ne itak smo imeli dosti delov od 009 tako da motor je lanski, bremze so zaenkrat lanske še ker prihajajo dvobatne ven....tako da tole olajša zadevo..
Jutri pa testiranje v Tolminu...zdej pa spat ki treba ob 6ih ustat in ob 7ih odrinit proti tolminu. Bomo videli razliko med 009 ter XR
Jutri pa testiranje v Tolminu...zdej pa spat ki treba ob 6ih ustat in ob 7ih odrinit proti tolminu. Bomo videli razliko med 009 ter XR
"Na tisoč neumnih pride en moder in trije, ki se imajo za modre."
Sem te gledal, kako sta včeraj s kolegom vozila v Tolminu.jannyy napisal/-a:sej pravim da cen ne vem ..so na netu....
danes stestiran in sem ful zadovoljen...
V soboto še finese na setupu in to bo to. pol pa sam trening
Sem te hotel naprositi, če bi lahko z elektro avtom odpeljal nekaj krogov, pa nisem upal.
Mi pošlješ link od tvojega avta?
Tomaž
Diski se obnesejo super. Avto še bolše.
V soboto smo uspeli nastaviti kar soliden setup da je avto kar lepo peljau po progi v Tolminu.Danes pa smo imeli smolo z dežjem in mi ni šlo za tak rizik vozit. Tako da zdaj do 11.4 v Morac-Graz je pavza in se čaka nova karoserija.
V soboto smo uspeli nastaviti kar soliden setup da je avto kar lepo peljau po progi v Tolminu.Danes pa smo imeli smolo z dežjem in mi ni šlo za tak rizik vozit. Tako da zdaj do 11.4 v Morac-Graz je pavza in se čaka nova karoserija.
"Na tisoč neumnih pride en moder in trije, ki se imajo za modre."