Kot motorja?

Splošna elektro debata

Moderator: alien2108

Odgovori
Grega1407
Razpravljalec
Prispevkov: 105
Pridružen: 23 Jan 2010, 21:03
Kraj: Kranj

Kot motorja?

Odgovor Napisal/-a Grega1407 »

Pod kakšnim kotom mora biti motor?
Gregor
Uporabniški avatar
miskolin
Dr. Modelar
Prispevkov: 2733
Pridružen: 02 Feb 2004, 22:52
Kraj: VESOLJE

Re: Kot motorja?

Odgovor Napisal/-a miskolin »

...
Zadnjič spremenil miskolin, dne 29 Jan 2020, 17:24, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
brejker
Dr. Modelar
Prispevkov: 4065
Pridružen: 20 Feb 2006, 21:38
Kraj: Kamnik
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a brejker »

Dve stopinji dol in dve stopinji v desno.

*Bil prehiten
www.okarbon.eu
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3309
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo »

Ali to velja za vlečne in potisne, levo in desno sučne?
jaki 3
Tekmovalec
Prispevkov: 276
Pridružen: 08 Sep 2008, 13:07

Odgovor Napisal/-a jaki 3 »

Zakaj pa mora biti motor sploh pod kotom?
Jakob :lol:
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Odgovor Napisal/-a Brane »

Najprej je pametno vedeti, za kakšen model gre :-?
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Grega1407
Razpravljalec
Prispevkov: 105
Pridružen: 23 Jan 2010, 21:03
Kraj: Kranj

Odgovor Napisal/-a Grega1407 »

Za jadralni model.
Gregor
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13475
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

Grega1407 napisal/-a:Za jadralni model.
Veliko je odvisno od moči motorja, tipa jadralca in velikosti propelerja.

Pri mojem modelu Guppy 2 je kot motorja 3° navzdol (merjeno od osi trupa, ali 5° navzdol, merjeno od tetive profila krila v korenu), vendar je na oddajniku treba še dodatno nastaviti MIX Thr->Elev, da več ko je plina, bolj je krmilo višine odklonjeno navzdol (vendar le manjši procent, ki pa ga je treba nastaviti postopno, na osnovi več poizkusnih poletov).

Mitja
Priponke
kot motorja Guppy 2.jpg
kot motorja Guppy 2.jpg (63.31 KiB) Pogledano 3374 krat
Uporabniški avatar
T0RN4D0
Dr. Modelar
Prispevkov: 2979
Pridružen: 15 Feb 2010, 20:40
Kraj: sevnica

Odgovor Napisal/-a T0RN4D0 »

Mene bolj zanima kako sploh nastavit kot. Sam sem to počel od oka na enem stiroporju, in je vedno malo postrani. Potem ga pa natrimam da pri določenih obratih leti lepo in to je to. #-o (za ta model v bistvu zadostuje, nasplošno pa ne)
Fly it like you stole it!
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13475
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

T0RN4D0 napisal/-a:Mene bolj zanima kako sploh nastavit kot.
Pri Gupiju in še nekaterih KIT kompletih zadeva lepo pade skupaj in ni treba nič tuhtati, ker sestavni kosi padejo skupaj samo na en možen način. Če delamo sestavne kose modela iz načrta, je seveda zelo zaželjeno, da smo pri tem natančni, tako da je potem vse v redu tudi s koti.

Pri modelih iz kompozita, (plastični trupi) se dostikrat obnese simpl varianta, da v srednjo luknjo nosilca motorja (prvo rebro, ki je običajno močnejše in iz vitroplasta ali laminata) z dvema podložkama in maticama privijemo daljšo navojno palico (ravno seveda!)

Če imamo načrt (stranski ris modela) , mu podaljšamo s svinčnikom linijo osi motorja.
Na načrt položimo trup, v prednji del trupa postavimo nosilec motorja ter toliko potegnemo naprej, da ga konus trupa majčkeno "prime". Navojno palico pri tem opravilu usmerimo v smeri osi motorja na načrtu. Enako lahko nastavimo kot tudi v tlorisu. Ko navojna palica (in s tem seveda nosilec motoja) kažeta, da je usmerjeno kot na načrtu (ali kot zahtevajo podatki) s sekundnim lepilom fiksiramo nosilec motorja v trup.

Odstranimo navojno palico, ter z epoksidnim lepilom zalijemo- "zafugiramo" rob med nosilcem in trupom. Če gre za večje moči, lahko damo v spoj tudi bombažne sekance ali kakšno drugo polnilo, ki poveča moč lepljenega spoja.

Seveda najbrž ni treba povdarjati, da mora notranjost trupa pri spoju biti očiščena preden se lotimo lepljenja nosilca motorja.

Prednji rob trupa je potem treba še obrusiti, da imamo med njim in spinerjem enakomerno zračno režo. Čim manjšo seveda...v kolikor nimamo kakšnih potreb po efikasnem hlajenju motorja... a to že nima več zveze s kotom motorja zato o tem kje drugje, ob kaki drugi priliki...

Mitja
Uporabniški avatar
T0RN4D0
Dr. Modelar
Prispevkov: 2979
Pridružen: 15 Feb 2010, 20:40
Kraj: sevnica

Odgovor Napisal/-a T0RN4D0 »

Aha, potem je po istem sistemu kot sem sam reševal zadevo (podaljševanje osi)... Sem mislil da je še kakšna druga fora slučajno.

Pri kitih ni problem ja, pri trdih materialih tudi najbrž ne toliko, če imaš pa nos samo iz stiroporja je pa bolj kriza. Sam sem zato spredaj naredil škatlo in potem montiral na tisto, na začetku je blo kul, po parih pristankih na nos se pa deformira stiropor, poči šper plata in imam vedno razštelanega. :lol:
Fly it like you stole it!
Odgovori

Vrni se na Splošni pogovori o elektro modelih