TT-01E nadgradnja

Moderatorji: jannyy, mihec87, Vuga

mtl
Razpravljalec
Prispevkov: 100
Pridružen: 12 Maj 2009, 12:22
Kontakt:

TT-01E nadgradnja

Odgovor Napisal/-a mtl »

Torej, zaenkrat že imam poštimano:
- alu centralna gred
- komplet uležajeno podvozje
- pasivni hladilnik za motor

Rad bi dodal malce močnejši motor, vendar brez da bi regler in ostale plastične dele prenosa menjaval. Vsekakor rabim tudi oljne amortizerje, ker avto z drift gumami konkretno poskakuje. Poleg tega bi rad spremenil razmerja v prenosu in sicer v prid hitrosti.
Gledal sem tale motor:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... K:MEWAX:IT
Baje ni potrebno menjat reglerja. Ali bo to držalo? Zobniki prenosa bodo zdržali? Baterija ni problem? Morda kakšne posebnosti? Koliko naj bi pridobil s tem?
Za oljne amortizerje sem gledal tele? Bo ok? Ne bi pa rad, da bi bil avto nižji, kot je serijski mi je ok.
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... K:MEWAX:IT
Glede prestavnih razmerij pa nisem našel nič, kaj sploh moram gledat? Rad bi recimo nekje 10% več hitrosti, slabši pospeški na ta račun mi niso težava.
severziga
Tekmovalec
Prispevkov: 347
Pridružen: 10 Maj 2009, 13:56

Odgovor Napisal/-a severziga »

Jaz sem na tamiji imel vse original poganjal jo je motorček LRP HPI CHANALGE 17T z njo sem dobro driftal... Drgače pa za tak delar dobiš tudi že boljše nastavljive ( aluminjaste) amortizerje :)
Cyclone more editione
Axial ax10,swx,intigy
micro-t,brushless,lipo, tiuning parts 50%
lrp blast tc
mtl
Razpravljalec
Prispevkov: 100
Pridružen: 12 Maj 2009, 12:22
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mtl »

severziga napisal/-a:Jaz sem na tamiji imel vse original poganjal jo je motorček LRP HPI CHANALGE 17T z njo sem dobro driftal... Drgače pa za tak delar dobiš tudi že boljše nastavljive ( aluminjaste) amortizerje :)
A ti je zobnike pri prenosih kaj pobiralo?
lahko daš kakšen link do teh amortizerjev?
severziga
Tekmovalec
Prispevkov: 347
Pridružen: 10 Maj 2009, 13:56

Odgovor Napisal/-a severziga »

Za zobnike jih nisem nikoli menjal vse sem vozil original...

http://cgi.ebay.com/3Racing-Alum-Oil-Da ... 2ea838259c


Malo dražji ampak vredni denarja ;)
Cyclone more editione
Axial ax10,swx,intigy
micro-t,brushless,lipo, tiuning parts 50%
lrp blast tc
mtl
Razpravljalec
Prispevkov: 100
Pridružen: 12 Maj 2009, 12:22
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mtl »

severziga napisal/-a:Za zobnike jih nisem nikoli menjal vse sem vozil original...

http://cgi.ebay.com/3Racing-Alum-Oil-Da ... 2ea838259c


Malo dražji ampak vredni denarja ;)
Heh, saj niti niso dražji. A višina je serijska?
Ker 3racing ima še tele:
http://www.3racing-parts.com/shop/tamiy ... 00762.html

Raje bi serijsko višino.
severziga
Tekmovalec
Prispevkov: 347
Pridružen: 10 Maj 2009, 13:56

Odgovor Napisal/-a severziga »

Ja lahko vzameš tudi te saj so skoraj isti glede serijske višine te amortizerji so narejeni prav za tt01 tako da se nebo nič šasija zvišala oz znižala :)
Cyclone more editione
Axial ax10,swx,intigy
micro-t,brushless,lipo, tiuning parts 50%
lrp blast tc
mtl
Razpravljalec
Prispevkov: 100
Pridružen: 12 Maj 2009, 12:22
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mtl »

severziga napisal/-a:Ja lahko vzameš tudi te saj so skoraj isti glede serijske višine te amortizerji so narejeni prav za tt01 tako da se nebo nič šasija zvišala oz znižala :)
Aha, super. Sej vem, da že malo težim, ampak a slučajno veš, kakšna je razlika med njima?
severziga
Tekmovalec
Prispevkov: 347
Pridružen: 10 Maj 2009, 13:56

Odgovor Napisal/-a severziga »

Če mene prašaš je sploh ni.. idin malo je barva drugačna pri čašici za olje
Cyclone more editione
Axial ax10,swx,intigy
micro-t,brushless,lipo, tiuning parts 50%
lrp blast tc
mtl
Razpravljalec
Prispevkov: 100
Pridružen: 12 Maj 2009, 12:22
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mtl »

severziga napisal/-a:Če mene prašaš je sploh ni.. idin malo je barva drugačna pri čašici za olje
Nič, sem še malo posurfal in na eni strani našel, da so za TT01E primerni tisti, katere si ti predlagal. Tako da, to je rešeno.
Sedaj me pa še zanima kako je s prenosi. Kaj sploh moram nabavit, da bi zadeva šla hitreje?
severziga
Tekmovalec
Prispevkov: 347
Pridružen: 10 Maj 2009, 13:56

Odgovor Napisal/-a severziga »

Amortizerje nujno kupi :P Potem pa lahko kupiš nov regulator id dodaš lrp 17t motorček.......Drugače mislim da tudi originalna zadeva podpira do 17t ...seveda za drift bi bla majka če bi se dukuplo še 2x krogljični difi :)
Cyclone more editione
Axial ax10,swx,intigy
micro-t,brushless,lipo, tiuning parts 50%
lrp blast tc
mtl
Razpravljalec
Prispevkov: 100
Pridružen: 12 Maj 2009, 12:22
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mtl »

Nič, evo sem zadeve še malo preveril in naj bi moj ESC (Tamiya TEU-101BK) spravil skupaj brez težav 23 ovojev. So tudi manj priključili nanj, vendar zna izklapljat. V skrajni sili lahko tudi crkne, kar pa mi ni ravno v interesu.

Nikjer nisem našel koliko ovojev zmore serijski 540 motor. A je slučajno 27?
Torej, moje vprašanje je, koliko bi sploh pridobil z npr. zamenjavo serijskega za 23 ovojni motor? Približni % bodo ok.

In pa, kateri od spodnjih je boljši (cenovno je razlike 1 EUR, tako da to ni relevantno):
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... K:MEWAX:IT
http://www.fusionhobbies.com/Tamiya-Spo ... a53068.htm

A mi lahko daš še kakšen link do teh krogličnih difov?
severziga
Tekmovalec
Prispevkov: 347
Pridružen: 10 Maj 2009, 13:56

Odgovor Napisal/-a severziga »

T dva motorja sta bol "ŠVOH" Predlagam ti 23t LRP :)
Cyclone more editione
Axial ax10,swx,intigy
micro-t,brushless,lipo, tiuning parts 50%
lrp blast tc
Uporabniški avatar
8pac
Profesor
Prispevkov: 1608
Pridružen: 07 Sep 2008, 15:26
Kraj: LJ

Odgovor Napisal/-a 8pac »

Če že greš v neko predelavo kupi tudi setup vsaj tak kot je treba. Kot je že severziga predlagal je lrp-jev 23t bolši od unih dveh šrotov, samo mogoče začni kmalu razmišljat v kakšnem brezkrtačnem pogonu naprimer 12t ezrun pa 35a regler.
Uporabniški avatar
8pac
Profesor
Prispevkov: 1608
Pridružen: 07 Sep 2008, 15:26
Kraj: LJ

Odgovor Napisal/-a 8pac »

severziga
Tekmovalec
Prispevkov: 347
Pridružen: 10 Maj 2009, 13:56

Odgovor Napisal/-a severziga »

Se strinjam te linki motorčkov ki si jih dal so isti kot original samo drugačna nalepka ;) Tako da deli linki od 8pac-ka so pa za svojo ceno zelo dobir :)
Cyclone more editione
Axial ax10,swx,intigy
micro-t,brushless,lipo, tiuning parts 50%
lrp blast tc
mtl
Razpravljalec
Prispevkov: 100
Pridružen: 12 Maj 2009, 12:22
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mtl »

Huh, hvala obema.
Torej imam sedaj na izbiro LRP-jev za 35 EUR ali pa za približno še enkrat več komplet menjava ESCja in brushless motor. Kar verjetno potegne za sabo tudi menjavo pogonskih komponent.

Nič, tiste amortizerje sem že nabavil, tako da bom najprej to zmontiral, potem bo pa čas do prihodnje sezone za se odločit kako in kaj.:lol:

Morda bi sedaj zgolj dal še noter zobnike za večjo hitrost, ampak ne vem kaj naj gledam...
severziga
Tekmovalec
Prispevkov: 347
Pridružen: 10 Maj 2009, 13:56

Odgovor Napisal/-a severziga »

Drugače pa glede motorčka nebi nič zgrešil če bi kupil tole ;)


http://shop.mantua-model.si/index.php?i ... od_id=4863


Glede zobnikov je tako jaz nisem nič menjal na tamiyi se mi je 17t skuril oz se je ven samo še pokadilo :O Ampak sem bil sam kriv... Tako da če bi rad povečal moč je tole prva stvari ki jo lahko kupiš potem pa še kakšni boljši digi :P
Cyclone more editione
Axial ax10,swx,intigy
micro-t,brushless,lipo, tiuning parts 50%
lrp blast tc
Uporabniški avatar
8pac
Profesor
Prispevkov: 1608
Pridružen: 07 Sep 2008, 15:26
Kraj: LJ

Odgovor Napisal/-a 8pac »

Kar se tiče zobnikov večjega dati gor je brezveze ker potem dal časa pospešuje do konče hitrosti. Mogoče kak zobnik manj in boš imel bolše pospeške.
mtl
Razpravljalec
Prispevkov: 100
Pridružen: 12 Maj 2009, 12:22
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mtl »

severziga napisal/-a:Drugače pa glede motorčka nebi nič zgrešil če bi kupil tole ;)


http://shop.mantua-model.si/index.php?i ... od_id=4863


Glede zobnikov je tako jaz nisem nič menjal na tamiyi se mi je 17t skuril oz se je ven samo še pokadilo :O Ampak sem bil sam kriv... Tako da če bi rad povečal moč je tole prva stvari ki jo lahko kupiš potem pa še kakšni boljši digi :P
Hm, nič ne piše o ovojih tukaj. Nič, bom šel malo pogledat do Mantue, pa da vidim. 25 EUR še dam za motorček, več bom pa raje razmislil, če ne grem na brezkrtačnega skupaj z reglerjem.

Kako si pa skuril svojega 17T?

Kako je pa s tem?
http://shop.mantua-model.si/index.php?i ... od_id=3292
Ta je prav za 23 ovojni regler in pa po watih sta podobna: 125w proti 132w. V čem je sploh razlika? Razen da ima 4 višje vrtljaje.
mtl
Razpravljalec
Prispevkov: 100
Pridružen: 12 Maj 2009, 12:22
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mtl »

8pac napisal/-a:Kar se tiče zobnikov večjega dati gor je brezveze ker potem dal časa pospešuje do konče hitrosti. Mogoče kak zobnik manj in boš imel bolše pospeške.
Mah, tega ne rabim. Itak zadevo ganjam po večjem parkirišču in teh 32km/h je premalo.
Imam še enega, kateri spravi skupaj skoraj 40km/h in je že bolje. Tako da, če pridem nekje do 50km/h bom čisto zadovoljen. Kar je več je pa zgolj bonus. Pospeškov pa niti ne rabim tako nujno, tako da sem jih pripravljen žrtvovati za hitrost.
Seveda pa je bolje imeti oboje :P.

Ima pa nekaj znancev nitro zadevce, katere stegnejo 80+km/h, pa je že preveč za tam. So robniki ubijalski :evil:. Je en priletel noter s polno hitrostjo in mu je cca. pol cm debelo šasijo zvilo, od vsega ostalega pa tudi ni več nič ostalo celo. Tako da, tistih 50km/h, če jih doseže tale zadevca bo ravno optimalnih. Za par mesecev :evil: :evil: :evil: .
severziga
Tekmovalec
Prispevkov: 347
Pridružen: 10 Maj 2009, 13:56

Odgovor Napisal/-a severziga »

Ta motorček ki je na linku je prva varzija RUNER SPECIALA tega ki pa sem ti ga dal jaz je Nova verzija :)
Cyclone more editione
Axial ax10,swx,intigy
micro-t,brushless,lipo, tiuning parts 50%
lrp blast tc
Uporabniški avatar
8pac
Profesor
Prispevkov: 1608
Pridružen: 07 Sep 2008, 15:26
Kraj: LJ

Odgovor Napisal/-a 8pac »

Lej z več zobi boš samo to dosegel da boš moral iti na letelišče da boš dosegel tvojih 45kmh, pa še to bo mogla pista na dol viset :lol:
mtl
Razpravljalec
Prispevkov: 100
Pridružen: 12 Maj 2009, 12:22
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mtl »

Nič, zadeva je sedaj zmontirana in potegne do 40 km/h s prenosi 24/58. Zaenkrat bom ostal kar na tem (ne bom podaljševal prenosov), ker mi je dovolj.

Imam pa dve vprašanji še. Kje kupujete karoserije? Namreč rad bi imel M3 ali Delta HF Integrale, pa so vedno cene precej zasoljene.

In pa še vprašanje. Potreboval bi spodnji dve zadevi (v angleščini sta to front upright in front arm). Original plastični bosta čisto ok, ne rabim alu hop-up. Je morda kdo menjal original in ima plastične še doma? Če ja PM.
Oz. kje lahko vidim točni part nr. za tole, da lažje poiščem.
Slika
mtl
Razpravljalec
Prispevkov: 100
Pridružen: 12 Maj 2009, 12:22
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mtl »

Uh, fajn te cene so že boljše za karoserijo. Edino za M3 sem mislil tistega starega E30 model.
Odgovori

Vrni se na 1:10 Cestni