Nastavljanje bencinskega motorja

Moderatorji: jannyy, mihec87, Čur

Odgovori
mihec87
Dr. Modelar
Prispevkov: 3864
Pridružen: 24 Jan 2005, 18:57
Kraj: Velenje

Nastavljanje bencinskega motorja

Odgovor Napisal/-a mihec87 »

Ker so avto modeli z bencinskim pogonom precej razširjeni,pa še nikoli ni bilo takšne debate tukaj pa čeprav imamo kar nekaj tekmovalcev.

Torej po kar dosti raziskovanja raznih bajaforumov ipd ter branja glede nastavljanja mašine sem nekako dognal.

H igla se nastavlja po zvoku,obratih.Prav tako po barvi svečke,na motorju damo polni gas ter ko spustimo gas(pri polnem gasu, vgasnat mašino mislim da ni prav zdravilno) motor vgasnemo in preverimo svečko če je temna je še prebogata mešanica.Link za slikami barve svečke ter razlago
http://scooterchromeparts.com/#/how-to- ... 4533260182

Problem se mi poraja pri L igli ter idle vijaku.Namreč če nastavljam L iglo glede na obrate prostega teka, L igla revna mešanica višji prosti tek ali L igla bogato nastavljena nižji prosti tek do tukaj jasno,mede me tukaj namreč slabo oz nepravilno nastavljeno L iglo lahko zamaskiramo z idle vijakom?

Lahko mogoče gdo kaj več okoli tega napiše.

Še opozorilo napačno oz prerevno nastavljena mašina vodi v uničenje le te v nekaj sekundah zato previdno ter po pameti!
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Uporabniški avatar
jannyy
Freak
Prispevkov: 918
Pridružen: 19 Jul 2006, 12:37
Kraj: koper-škofije

Odgovor Napisal/-a jannyy »

Jaz ne razumem kaj maste toliko težav z nastavljanjem motorja in to še bencinskega.

Jaz vozim 2 leti 1:5 GT pa ni bilo nikoli nekih velikih problemov.

H iglo nastaviš tako da daš gas do konca in vidiš koliko se motor zavrti (seveda treba imet tukaj pripomoček za merjenje obratov)

L iglo nastavljaš glede na izpeljevanje iz prostega teka gor.

Igle za minimum pa itak ni treba neki velikega nastavljat ker če boš L iglo odprl (v levo) bo minimum padel in potem malenkost dvigneš. Če boš L iglo stisnu (desno) bo se minimum dvigal in takrat iglo od minimuma malo odviješ.

Mi že 2 leti tako delamo pa motor dela brez problema.Seveda pa je števec za obrate zelo uporabna zadeva tukaj.
"Na tisoč neumnih pride en moder in trije, ki se imajo za modre."
megane
Freak
Prispevkov: 693
Pridružen: 20 Avg 2006, 18:08
Kraj: Bogu za hrbtom

Odgovor Napisal/-a megane »

jannyy napisal/-a: H iglo nastaviš tako da daš gas do konca in vidiš koliko se motor zavrti (seveda treba imet tukaj pripomoček za merjenje obratov)

L iglo nastavljaš glede na izpeljevanje iz prostega teka gor.
Tako sem tudi jaz nastavljal ko sem imel še svojo FG Bajo.

LP, Dejan
mihec87
Dr. Modelar
Prispevkov: 3864
Pridružen: 24 Jan 2005, 18:57
Kraj: Velenje

Odgovor Napisal/-a mihec87 »

Verjamem da po 2 letih zadeva postane samoumevna.

Kako veš gdaj je L igla nastavljena na presuho ali prebogato če z idle iglo "zamaskiraš" visoke oz nizke obrate prostega teka zaradi nastavitve L igle.?

Lahko kakšen link do kakšnega števca obratov?
Prav tako nisem siguren če je to pravi način da meriš oz nastavljaš mašino brez obremenitve oz avto na klocih?
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Uporabniški avatar
jannyy
Freak
Prispevkov: 918
Pridružen: 19 Jul 2006, 12:37
Kraj: koper-škofije

Odgovor Napisal/-a jannyy »

Ja če vidiš da ga pri speljevanju zaduši veš da je nekaj narobe in malenkost odpreš/zapreš pa vidiš kdaj je bolše in potem greš v tisto smer.

Mi pri nastavljanju z kolesmi v zraku ali naprogi nismo opazli razlike ne pri 1:5GT ne pri 1:6 off road. Samo L iglo nastaviš z kolesmi v zraku kasneje pa probaš pa mogoče še malo popraviš.


Jaz nisem tega mnenja da se s pomočjo vijaka za minimum koregira L iglo.
Prvo nastaviš H in L nakoncu pa minimum če ga na ne drži.

Obratomer se dobi v trgovinah z minimoto opremo.
"Na tisoč neumnih pride en moder in trije, ki se imajo za modre."
bellanca
Tekmovalec
Prispevkov: 244
Pridružen: 23 Sep 2007, 12:50
Kraj: Trate

Odgovor Napisal/-a bellanca »

Jaz imam problem , da mi motor v prostem teku spreminja obrate. Zmes se gas malo zviša , potem pa spet zniža ,da se motor skoraj ugasne. Sem probal nastavljat iglo , menjal svečko , spihal cevke in rastavil uplinjač pa ne pomaga. Včasih deluje nekaj minut dobro potem pa spet isto. Je pa bil vgrajen kit 29ccm. Kaj bi lahko bilo to narobe?
Uporabniški avatar
buco
Tekmovalec
Prispevkov: 251
Pridružen: 22 Sep 2003, 15:30
Kraj: selnica ob dravi
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a buco »

bellanca napisal/-a:Jaz imam problem , da mi motor v prostem teku spreminja obrate. Zmes se gas malo zviša , potem pa spet zniža ,da se motor skoraj ugasne. Sem probal nastavljat iglo , menjal svečko , spihal cevke in rastavil uplinjač pa ne pomaga. Včasih deluje nekaj minut dobro potem pa spet isto. Je pa bil vgrajen kit 29ccm. Kaj bi lahko bilo to narobe?

potem pa probaj še zamenjat uplinjač in boš takoj videl pri čem si vrejmi mi sam sem imel pred leti iste težave kot ti :wink: :wink: :wink: :wink:
FG TO JE ZAKON

NISEM TAKO BOGAT DA BI KUPOVAL POCENI

GRAUPNER HOTT 2,4GHZ

LETALSKI CENTER MARIBOR
Odgovori

Vrni se na Modeli v merilu 1:5