Ker so avto modeli z bencinskim pogonom precej razširjeni,pa še nikoli ni bilo takšne debate tukaj pa čeprav imamo kar nekaj tekmovalcev.
Torej po kar dosti raziskovanja raznih bajaforumov ipd ter branja glede nastavljanja mašine sem nekako dognal.
H igla se nastavlja po zvoku,obratih.Prav tako po barvi svečke,na motorju damo polni gas ter ko spustimo gas(pri polnem gasu, vgasnat mašino mislim da ni prav zdravilno) motor vgasnemo in preverimo svečko če je temna je še prebogata mešanica.Link za slikami barve svečke ter razlago
http://scooterchromeparts.com/#/how-to- ... 4533260182
Problem se mi poraja pri L igli ter idle vijaku.Namreč če nastavljam L iglo glede na obrate prostega teka, L igla revna mešanica višji prosti tek ali L igla bogato nastavljena nižji prosti tek do tukaj jasno,mede me tukaj namreč slabo oz nepravilno nastavljeno L iglo lahko zamaskiramo z idle vijakom?
Lahko mogoče gdo kaj več okoli tega napiše.
Še opozorilo napačno oz prerevno nastavljena mašina vodi v uničenje le te v nekaj sekundah zato previdno ter po pameti!
Nastavljanje bencinskega motorja
Moderatorji: jannyy, mihec87, Čur
Nastavljanje bencinskega motorja
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Jaz ne razumem kaj maste toliko težav z nastavljanjem motorja in to še bencinskega.
Jaz vozim 2 leti 1:5 GT pa ni bilo nikoli nekih velikih problemov.
H iglo nastaviš tako da daš gas do konca in vidiš koliko se motor zavrti (seveda treba imet tukaj pripomoček za merjenje obratov)
L iglo nastavljaš glede na izpeljevanje iz prostega teka gor.
Igle za minimum pa itak ni treba neki velikega nastavljat ker če boš L iglo odprl (v levo) bo minimum padel in potem malenkost dvigneš. Če boš L iglo stisnu (desno) bo se minimum dvigal in takrat iglo od minimuma malo odviješ.
Mi že 2 leti tako delamo pa motor dela brez problema.Seveda pa je števec za obrate zelo uporabna zadeva tukaj.
Jaz vozim 2 leti 1:5 GT pa ni bilo nikoli nekih velikih problemov.
H iglo nastaviš tako da daš gas do konca in vidiš koliko se motor zavrti (seveda treba imet tukaj pripomoček za merjenje obratov)
L iglo nastavljaš glede na izpeljevanje iz prostega teka gor.
Igle za minimum pa itak ni treba neki velikega nastavljat ker če boš L iglo odprl (v levo) bo minimum padel in potem malenkost dvigneš. Če boš L iglo stisnu (desno) bo se minimum dvigal in takrat iglo od minimuma malo odviješ.
Mi že 2 leti tako delamo pa motor dela brez problema.Seveda pa je števec za obrate zelo uporabna zadeva tukaj.
"Na tisoč neumnih pride en moder in trije, ki se imajo za modre."
Verjamem da po 2 letih zadeva postane samoumevna.
Kako veš gdaj je L igla nastavljena na presuho ali prebogato če z idle iglo "zamaskiraš" visoke oz nizke obrate prostega teka zaradi nastavitve L igle.?
Lahko kakšen link do kakšnega števca obratov?
Prav tako nisem siguren če je to pravi način da meriš oz nastavljaš mašino brez obremenitve oz avto na klocih?
Kako veš gdaj je L igla nastavljena na presuho ali prebogato če z idle iglo "zamaskiraš" visoke oz nizke obrate prostega teka zaradi nastavitve L igle.?
Lahko kakšen link do kakšnega števca obratov?
Prav tako nisem siguren če je to pravi način da meriš oz nastavljaš mašino brez obremenitve oz avto na klocih?
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Ja če vidiš da ga pri speljevanju zaduši veš da je nekaj narobe in malenkost odpreš/zapreš pa vidiš kdaj je bolše in potem greš v tisto smer.
Mi pri nastavljanju z kolesmi v zraku ali naprogi nismo opazli razlike ne pri 1:5GT ne pri 1:6 off road. Samo L iglo nastaviš z kolesmi v zraku kasneje pa probaš pa mogoče še malo popraviš.
Jaz nisem tega mnenja da se s pomočjo vijaka za minimum koregira L iglo.
Prvo nastaviš H in L nakoncu pa minimum če ga na ne drži.
Obratomer se dobi v trgovinah z minimoto opremo.
Mi pri nastavljanju z kolesmi v zraku ali naprogi nismo opazli razlike ne pri 1:5GT ne pri 1:6 off road. Samo L iglo nastaviš z kolesmi v zraku kasneje pa probaš pa mogoče še malo popraviš.
Jaz nisem tega mnenja da se s pomočjo vijaka za minimum koregira L iglo.
Prvo nastaviš H in L nakoncu pa minimum če ga na ne drži.
Obratomer se dobi v trgovinah z minimoto opremo.
"Na tisoč neumnih pride en moder in trije, ki se imajo za modre."
Jaz imam problem , da mi motor v prostem teku spreminja obrate. Zmes se gas malo zviša , potem pa spet zniža ,da se motor skoraj ugasne. Sem probal nastavljat iglo , menjal svečko , spihal cevke in rastavil uplinjač pa ne pomaga. Včasih deluje nekaj minut dobro potem pa spet isto. Je pa bil vgrajen kit 29ccm. Kaj bi lahko bilo to narobe?
bellanca napisal/-a:Jaz imam problem , da mi motor v prostem teku spreminja obrate. Zmes se gas malo zviša , potem pa spet zniža ,da se motor skoraj ugasne. Sem probal nastavljat iglo , menjal svečko , spihal cevke in rastavil uplinjač pa ne pomaga. Včasih deluje nekaj minut dobro potem pa spet isto. Je pa bil vgrajen kit 29ccm. Kaj bi lahko bilo to narobe?
potem pa probaj še zamenjat uplinjač in boš takoj videl pri čem si vrejmi mi sam sem imel pred leti iste težave kot ti
FG TO JE ZAKON
NISEM TAKO BOGAT DA BI KUPOVAL POCENI
GRAUPNER HOTT 2,4GHZ
LETALSKI CENTER MARIBOR
NISEM TAKO BOGAT DA BI KUPOVAL POCENI
GRAUPNER HOTT 2,4GHZ
LETALSKI CENTER MARIBOR