Pozdravljeni modelarji.
jah kar že kakšno leto in pol je minilo od kar sem zadnjič odpleljal krog z mojim HPI mustangom 1/10. in ker se spomnim prav sem imel ob koncu kar nekaj težav z njim zato sem se pretežno odločil da se stvar malo umiri in ker bi rad odpihnil prah z njega sem se spomnil na vas, no in gremo prvo kr na probleme
1) No imam še zmerom stock polnilec za baterijo ki pa sem jo kupil novo 4600mA NiMH 7.2 V LRP-jevo v mantua modeli. no in prej vsakič ko sem hotel polniti jo sem nekako kar pustil za čez noč ker kakor se spomnim ima polnilec 300 mA polnjenja in sem kar delil 4600 s 300 in pride nekaj čez 15 in sem skratka polnil 15 ur v tem času se ke polnilec res segrel zato sem rajši pač pustil in prenehal polniti ( neb rad videl da nam bajto u luft vrže zarad kšnga kratkega stika) in tako odpeljem še zadnja polnjenja s to in z stock baterijo( 1500 mA) in tako se je začela pavza .
2) še nekaj na daljincu je en tak vrteč gumb ki uravnava nekaj ( nevem točno kaj) ampak ko ga zavrtiš do konca v smeri urinega kazalca se hitrost poveča. in zgleda da sem enkrat to ugotovil in sem kar pač pustil zavrteno . in prej je šlo bolj počas tako da me zanima če bi jaz zdajle kar tist gumb prestavil nazaj odpeljal ene par krogov in situacija bi bila enaka kot učasih
seveda če bo problem s polnilcem in baterijo rešen
3) imam večji pogonski zobnik in ali mi bo to kaj oviralo pri driftingu ? ali bo pospešek kaj manjši?
vsem se že naprej zahvaljujem za pomoč
PS: Premontiran je na drift settings zato da uživam v drsenju ne več v hitrosti
nazaj na stara pota
Moderatorji: jannyy, mihec87, Vuga
nazaj na stara pota
Je bog obljubil ženskam, da bodo na vsakem vogalu našle idealnega moškega...potem je pa zemljo okroglo naredil...
Pozdravljen,
[1] segrevanje pri polnilcih nižjega cenovnega razreda občutiš ker nima polnilec hlajenja in se običajno segreva zaradi tega razloga. Je pa verjetnost, da se ti kakšen komponent pregreje in se zato iz polnilca "pokadi".
[2] Pri RV napravah, ki jih dobiš ob RTR kompletih imaš običajno dva vrteča "stikala". Z enim upravljaš kolesa kam so obrnjena z drugim, pa reguliraš hitrost. Tako, da ga lahko zavrtiš nazaj in se voziš počasi.
[3] To, da je pogonski zobnik večji od zobnika na motorju je seveda čisto normalno. Odvisno pa je, kakšno je razmerje zob med zobnikoma.
[1] segrevanje pri polnilcih nižjega cenovnega razreda občutiš ker nima polnilec hlajenja in se običajno segreva zaradi tega razloga. Je pa verjetnost, da se ti kakšen komponent pregreje in se zato iz polnilca "pokadi".
[2] Pri RV napravah, ki jih dobiš ob RTR kompletih imaš običajno dva vrteča "stikala". Z enim upravljaš kolesa kam so obrnjena z drugim, pa reguliraš hitrost. Tako, da ga lahko zavrtiš nazaj in se voziš počasi.
[3] To, da je pogonski zobnik večji od zobnika na motorju je seveda čisto normalno. Odvisno pa je, kakšno je razmerje zob med zobnikoma.