Konverzija E-Flite Blade mSR v depron ultralite F22

Modeli za počasno in sproščeno letenje
Odgovori
slowper
Začetnik
Prispevkov: 31
Pridružen: 16 Maj 2011, 08:04

Konverzija E-Flite Blade mSR v depron ultralite F22

Odgovor Napisal/-a slowper »

Hi.

Poskušam transformirati E-Flite Blade mSR mikro heli
v F22. Elektronika z dva linearna servota ter motor in
baterija nanesejo cca 15g. Idea je da bi naredil konvert
z minimalno dodatno uloženega denarja. Torej, oroginal
daljinec od E-Flite in nič programiranja na oddajniku.

Elektronika je še najbližja Spektrumevom 6400 z dvema
linearnema servotoma in dvema brushed ESCjema (za
glavni in repni motor)
Verjetno nekaj kot tole tu:
http://www.spektrumrc.com/Products/Defa ... =SPMAR6400


Uporabil sem seveda originalni krtačni motor od helija
in mu dal 4x0.8 propeler, ki ga bom še malo obrezal
ker mi pri full gasu elektronika že ugaša motor, verjetno
esc ne zdrži .

Največji problem je urediti krmiljenje. Prvo sem se nekaj
časa matral da se spomnim kako bi skombiniral da dva
linearna servota krmilita dva repna elevona z dvojno
funkcijo, elevon/aileron in se nisem spomnil nobene
pametne rešitve. Če ima kdo kakšno genialno idejo naj
sporoči.

Ker mi ni ratalo zrinit obe funkciji na dva repna sem izrezal
še dva ailerona na krilih.

Zdaj sem v fazi dokončanja krmiljenja in danes bom iskal
CG. Moram še pogruntat kako bom pritrdil motor in baterijo.

Ima kdo kakšen predlog ali pripombo ?
Mogoče kak nasvet kje bi moral biti CG.

To bi moralo biti zelo hitro ?



dolžina cca 25cm
teža F22 brez elektronike, motorja in baterije 6g
teža elentronika, motor in baterija lipo 1c 120mA 15g
teža mSRja brez elektr, motorja in baterije cca 15g
Priponke
F22 spodaj v delu, krmiljenje aileronov
F22 spodaj v delu, krmiljenje aileronov
F22_001.JPG (168.35 KiB) Pogledano 1884 krat
F22 , provizorično vse gor, brez aileronov
F22 , provizorično vse gor, brez aileronov
F22_002.JPG (189.59 KiB) Pogledano 1884 krat
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

Tako od oka, bi jaz postavil CG za prvi poizkus (met modela v visoko travo, ki jo je sedajle na pretek :) ) na lokaciji vmes med režo propelerja in prvim robom smernikov....ja, tam kjer si zalepil karbonski nosilec v krilo.
Odgovori

Vrni se na Parkflyerji in slowflyerji