Pozdravljeni,
zanima me vaše mnenje glede tega jeta:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _PNF_.html
do sedaj imam izkušnje samo z Bixlerjem in Trainstarjem iz HK.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _ARF_.html
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... ode2_.html
Ali je možno s tem jetom vzletat z izmetom iz roke in pristajat brez koles?
Kakšno hitrost lahko pričakujem?
Kakšne so letalne lastnosti, ali je zahteven za začetek?
LP, mitja
HK sport jet 70mm
Re: HK sport jet 70mm
Na video posnetku je vse prikazano (met iz roke ,približno lahko oceniš hitrost...).To je povprečno EDF letalo s kitajsko opremo .Ni glih hitrostna pošast leti (videno po posnetku) pa kar solidno in tudi veliko hitreje od tvojih prejšnjih modelov.Tudi izdelano je iz kompaktnega materiala EPO,ki se ga da enostavno popravljati s sekundnim lepilom.Glede pristanka brez koles je pa tako,da če ga vržeš iz roke moraš tudi nekako pristati....se pravi v travo na trebuh.Na splošno je letalo predvideno za uporabo koles tako,da nima predvidenega (spodnjekrilec) prijemališča za met iz roke.Glede na to boš moral imeti asistenta za štart (se vidi na videu).Met iz roke zna biti pri takšnih modelih kar zahteven saj mora pilot v trenutku pravilno odreagirati in popraviti morebitne napake asistenta.Pri teh modelih moraš tudi vedeti,da so pristajalne hitrosti precej večje od trenažerjev,ki si jih letel do sedaj.Glede začetka moraš pa sam oceniti svoje sposobnosti,ki si si jih nabral do sedaj. Jaz osebno koles na letalih ne uporabljam že dolgo časa saj so pri takšnih modelih samo nepotreben balast in zračni upor.Hitrost pa tudi ni potrebno, da je sape jemajoča.Všeč mi je namreč že sama silhueta (v zraku) takšnih letal. Lp.
Re: HK sport jet 70mm
Slayer, hvala za za izčrpen odgovor. Letalo sem že naročil in ga pričakujem v roku cca 14 dni, baterijo pa bom nabavil kar pri nas. V bistvu me pri pristajanju brez koles skrbi samo ti, kako bodo to prenesli servoti in odmične ročice na spodnjem delu kril?
Zanima me še, katero baterijo mi priporočate, da bo model čim dalj časa letel, oz da bo sama baterija čim manj obremenjena, da mi je ne bo začelo napihovat, tako kot mi sedaj eno 1300 mA na trainstarju.
LP, Mitja
Zanima me še, katero baterijo mi priporočate, da bo model čim dalj časa letel, oz da bo sama baterija čim manj obremenjena, da mi je ne bo začelo napihovat, tako kot mi sedaj eno 1300 mA na trainstarju.
LP, Mitja
Re: HK sport jet 70mm
Requires:
Your own 4 Channel TX/RX
2200mAh~2650mAh 4s Lipoly Battery
Your own 4 Channel TX/RX
2200mAh~2650mAh 4s Lipoly Battery
Lp, Primož
Re: HK sport jet 70mm
A to potem pomeni, da teh 2650 mAh nikakor ne smem prekoračiti, da bi dal recimo kakih 3000 ali pa 3500 mAh?
Re: HK sport jet 70mm
Počakaj, da dobiš model in boš pomeril prostor, ki je namenjen za baterijo, da boš videl kako veliko baterijo sploh lahko spraviš v sam model.
Drugače pa posledično pomeni večja kapaciteta baterije tudi večjo težo modela, ki pa je pri nekaterih modelih kar važna, da letalo ne leti kot kamen.
Drugače pa posledično pomeni večja kapaciteta baterije tudi večjo težo modela, ki pa je pri nekaterih modelih kar važna, da letalo ne leti kot kamen.
Lp, Primož
Re: HK sport jet 70mm
Ok, hvala Primož1, se bom držal tvojih navodil.
Sicer pa gledam na Stoparjevi spletni strani, da ima npr. baterija ACE 2700 mAh 320g, medtem ko ima RAY (3250 mAh) le 310g. Torej 10g manj in 55 mAh več.
A potem lahko uporabljam RAY, če bom imel dovolj prostora?
Kaj pa pri baterijah pomenijo naslednje oznake: npr...26C in 1P?
Se opravičujem za morda neumna vprašanja ampak sem prepričan, da mi nekdo od vas lahko razloži tako, da ne bom nikoli več vprašal...
LP,m
Sicer pa gledam na Stoparjevi spletni strani, da ima npr. baterija ACE 2700 mAh 320g, medtem ko ima RAY (3250 mAh) le 310g. Torej 10g manj in 55 mAh več.
A potem lahko uporabljam RAY, če bom imel dovolj prostora?
Kaj pa pri baterijah pomenijo naslednje oznake: npr...26C in 1P?
Se opravičujem za morda neumna vprašanja ampak sem prepričan, da mi nekdo od vas lahko razloži tako, da ne bom nikoli več vprašal...
LP,m
Re: HK sport jet 70mm
Glede servotov in ročic sem imel iste pomisleke pri svojem Eurofighterju.Zadevo sem rešil tako,da sem kakšen centimeter od ročice nalepil (na krilo seveda) balsov trikotnik ,ki je cca.5mm višji od višine ročice.Tako sem zagotovil,da ob morebitnem srečanju (pri pristanku) z oviro ta balsov trikotnik prej zadene vanjo kot ročica.Za enkrat se mi ta sistem obnese in tudi v zraku vizuelno ne kvari izgleda.Lahko pa cel sistem tudi predelaš in ročice prestaviš na zgornjo stran zakrilca.Glede baterije morajo pa te imeti čim višji 'C' (40 ali več),da prenesejo velike tokove ,ki so sploh pri EDF pogonu kar običajni.Moja prva baterija je imela komaj 20C in jo je že po nekaj poletih zeeelo napihnilo.To se je predvsem poznalo na moči motorjev in času letenja,ki sta se potem zelo zmanjšala.bliss napisal/-a:Slayer, hvala za za izčrpen odgovor. Letalo sem že naročil in ga pričakujem v roku cca 14 dni, baterijo pa bom nabavil kar pri nas. V bistvu me pri pristajanju brez koles skrbi samo ti, kako bodo to prenesli servoti in odmične ročice na spodnjem delu kril?
Zanima me še, katero baterijo mi priporočate, da bo model čim dalj časa letel, oz da bo sama baterija čim manj obremenjena, da mi je ne bo začelo napihovat, tako kot mi sedaj eno 1300 mA na trainstarju.
LP, Mitja
Re: HK sport jet 70mm
1.) Impeler modeli so sicer precej enostavnejši za letet kot pred leti, saj je na razpolago dovolj zmogljiva oprema. Vseeno ni za pretiravat in vanje tiščat ne vem kako velike akuje. Že res, da se bo malce podaljšal čas letenja, ampak iz modela bo nastala leteča kanta, ki jo bo treba tudi pri višjih hitrostih previdno vleči v akrobacijo, da ne pade v dinamični vrij. Za povrhu tile konfekcijski modeli nimajo ne vem kako močnih motorjev, tudi aerodinamično so kanali praviloma zanič in posledica je sicer všečen let, ki pa ni to kar bi lahko bilo...
Namesto ene bikovske baterije, raje nabavi dve lažji in boš imel lahek model z katerim boš letel ravnp prav dolgo, da bo koncentracija držala cel polet in potem pristaneš, se ohladiš in greš ponovno v zrak. Glede na 5C polnjenja sodobni akujev lahko prvi aku napolniš in dokler se po drugem poletu ne umiriš, bo prvi zopet poln.
2.) Aku se nikakor ne napihne zaradi preobremenitve! Pokvarite jih, ker jih preveč izpraznite. Če porabo približaš akujevi dovoljeni vrednosti, ne smeš skurit več kot 60% soka, nato pa v pristanek in menjavo akuja. Moja praksa je, da na hotlinerjih iz akujev z oznako 45C vlečem 100C toka in še NIKOLI nobenega nisem napihnil! V hitrostnem pilonu grem zavestno v uničevanje akuja in takega z 60C nakurim na 200C, ampak se tudi ta ne napihne. Le upornost se mu tako poveča, da po nekaj deset poletih nič ni od njega. Iz akujev v impeler modelih vlečem 80-90% nazivnega toka, ampak polet VEDNO zaključim po timerju in NIKOLI na izklop reglerja. Tudi tu sem napihnil le prvi li-po aku pred desetletjem, ker nisem vedel, da je treba polnit preko balanserjev. V Li-Po obdobju nisem napihnil še nobenega akuja!
Napihnjen aku NIKAKOR in NIKOLI ne sodi nikamor drugam, kot v kontorlirano uničenje!!!
3.) Impeler model nikoli ni dovolj hiter! Tega ne trdim zaradi adrenalina ali česar koli drugega, temveč preprosto iz dejstva, da je za moje pojme edini dober impeler model maketa, to pa potegne za sabo neustrezno aerodinamično zasnovo, ter ogromne krilne obremenitve. Da si na varni strani mora tak model čim hitreje letet. hitrejši je, težje ga je v zraku zvrnit na krilo. Predvsem modeli z katerimi se igraš brisance v hrbtnem letu..., morajo pokat od močli in hitrosti.
4.) Srečen polet.
Namesto ene bikovske baterije, raje nabavi dve lažji in boš imel lahek model z katerim boš letel ravnp prav dolgo, da bo koncentracija držala cel polet in potem pristaneš, se ohladiš in greš ponovno v zrak. Glede na 5C polnjenja sodobni akujev lahko prvi aku napolniš in dokler se po drugem poletu ne umiriš, bo prvi zopet poln.
2.) Aku se nikakor ne napihne zaradi preobremenitve! Pokvarite jih, ker jih preveč izpraznite. Če porabo približaš akujevi dovoljeni vrednosti, ne smeš skurit več kot 60% soka, nato pa v pristanek in menjavo akuja. Moja praksa je, da na hotlinerjih iz akujev z oznako 45C vlečem 100C toka in še NIKOLI nobenega nisem napihnil! V hitrostnem pilonu grem zavestno v uničevanje akuja in takega z 60C nakurim na 200C, ampak se tudi ta ne napihne. Le upornost se mu tako poveča, da po nekaj deset poletih nič ni od njega. Iz akujev v impeler modelih vlečem 80-90% nazivnega toka, ampak polet VEDNO zaključim po timerju in NIKOLI na izklop reglerja. Tudi tu sem napihnil le prvi li-po aku pred desetletjem, ker nisem vedel, da je treba polnit preko balanserjev. V Li-Po obdobju nisem napihnil še nobenega akuja!
Napihnjen aku NIKAKOR in NIKOLI ne sodi nikamor drugam, kot v kontorlirano uničenje!!!
3.) Impeler model nikoli ni dovolj hiter! Tega ne trdim zaradi adrenalina ali česar koli drugega, temveč preprosto iz dejstva, da je za moje pojme edini dober impeler model maketa, to pa potegne za sabo neustrezno aerodinamično zasnovo, ter ogromne krilne obremenitve. Da si na varni strani mora tak model čim hitreje letet. hitrejši je, težje ga je v zraku zvrnit na krilo. Predvsem modeli z katerimi se igraš brisance v hrbtnem letu..., morajo pokat od močli in hitrosti.
4.) Srečen polet.
lp
Sašo
Sašo
Re: HK sport jet 70mm
Hvala za uporabne informacije.Se bom v bodoče držal raje štoparice,ker mi zgleda esc-ji ne prekinejo toka pravočasno.Mi namreč počasi že spet hoče napihovati baterije. Lp.