Pred novo sezono...

Moderatorji: jannyy, Vuga

Odgovori
Vuga
Tekmovalec
Prispevkov: 233
Pridružen: 14 Dec 2004, 23:25

Pred novo sezono...

Odgovor Napisal/-a Vuga »

Pozdravljeni,

vsako sezono se na področju prestopov tovarniških voznikov zgodi kakšna sprememba, a izgleda, da bo prehod iz lanske v letošnjo rekorden.

Čeprav še ni uradno, pa vam lahko napovem (na podlagi zelo zanesljivih virov) veliko presenečenj:
Kot največja je sigurno ta, da bo 7-kratni svetovni prvak Lamberto Collari odslej vozil z motorji Novarossi. Se pravi kombinacija Kyosho-Novarossi-?.
Ta vprašaj je zaradi gum, ker se ne ve natančno, kako bo. To pa zato, ker je GRP (Ellegi) začel proizvajati motorje (pod imeni Ninja, Boss in Falcon) v sodelovanju z Mariem Rossijem.
Politika je takšna, da bodo morali imeti (skoraj) vsi tovarniški vozniki modelov Mugen motorje Ninja in seveda gume GRP (ne bo več podznamk Ellegi, Best, Fast...).
S tem pa so seveda postavili določene pogoje svojim aktualnim voznikom (kot so Ielasi, Fukuda, Tanaka...).

Tudi Daniele Ielasi (prej Mugen-Picco-GRP) bo sedaj vozil Kyosho-Picco-?. Daniele se je odločil za to potezo, ker verjetno dobro sodeluje s Picco-m, od katerega tudi dobiva motorje, ki jih prodaja pod imenom IDM-Picco.
Oba japonska voznika Keisuke Fukuda in Masao Tanaka (prej oba Mugen-Novarossi/JP-GRP/Kawahara) bosta sedaj vozila Kyosho-Novarossi-?.
Očitno, da je prevladal faktor Novarossi.

Se pravi, da je Kyosho, ki je prej forsiral motorje Sirio, začel razmišljati drugače, in bo pustil, da njihovi "top" vozniki izbirajo sami.
Collari-Novarossi, Bertin-Sirio, Ielasi-Picco...

Tudi kar se tiče voznikov Serpent-a bo verjetno prihajalo do sprememb. Ne toliko na strani motorjev, ampak verjetno na strani gum, saj je GRP sklenil nekakšno pogodbo z Mugen-om. To pa seveda ne bo po godu Serpent-u.

No, toliko za zdaj.
Da ne bo pomote: kar sem napisal je 99% verjetno, vse pa bo jasno in potrjeno seveda šele po Nuernberškem sejmu, kjer se bodo sprejemale dokončne odločitve.

LP ter uspešne priprave na novo sezono
Jernej
Odgovori

Vrni se na 1:8 Cestni