Traxxas Slash 4Ă—4

Moderatorji: jannyy, mihec87, DobnikarA

Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Traxxas Slash 4Ă—4

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

Nad Slash 2WD modelom sem bil navdusen tako v smislu obcutka voznje, izgledu kot tudi nad vzdrzljivostjo modela.
Za tiste, ki ste spregledali temo o Slashu 2WD:
viewtopic.php?f=78&t=69180
Vec kot leto dni sem iskal rabljen Slash 4Ă—4, zaman. Zelja je bila prehuda, zato sem po letu dni iskanja narocil nov model. Domov je prisel Traxxas Slash 4Ă—4. Ja, tako je bilo leta 2012. Sedaj pa je prisel cas, da predstavim kaj sem z modelom dozivel in kako se model obnese po kar nekaj prevozenih kilometrih..

Vse skupaj se je seveda zacelo z nakupom modela. Neglede na to, da je slo za nov model, sem ga prvo popolnoma razdl.
Sasijo je tintek pobarval z crno Rit Dye barvo, ki se danes drzi kot je takrat.
Slika


Nato sem model zacel sestavljati nazaj skupaj, zacetek pri diferencialih..
Slika

Slika

Slika

Kot vecina Traxxasovih modelov, tudi Slash 4Ă—4 uporablja diferenciale z enim parom zobnikov in ne dvema kot vecina ostalih modelov:
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Toliko zaenkrat, vec zgodovine pa v prihodnjih dneh. :wink:
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Traxxas Slash 4Ă—4

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

Model sem povecini sestavil, le skupaj je bilo treba se zloziti sprednji, zadnji konec in sasijo.
To poteka hitro, spredaj 6 vijakov, zadaj 4 in to je to.

Pa je prisla na vrsto tezko pricakovana prva voznja. Opazil sem, da gume drgnejo ob karoserijo. Ker je bila ta se nova in nedotaknjena, sem jo malenkost dvignil. Nekoliko daljsi vijaki in par matic je resilo problem.
Slika

Seveda sem bil navdusen kako se je model peljal - neprimerljivo lazje obvladljiv kot Slash 2WD.
Kljub temu sem ze ob nakupu modela zraven narocil tudi druge gume in platisca, saj sem iz izkusenj z Slash 2WD modelom vedel, da se na progi originalne gume ne drzijo kaj prida.

Za platisca sem preizkusil nekaj novega - Proline Split Six Beadlock.
Slika

Postavljen na "noge:"
Slika


Prav tako sem iz izkusenj pri 2WD modelu pred prvo voznjo po progi zamenjal amortizerje. Namrec originalni imajo plasticne kapice, ki so se ze pri 2WD modelu rade snele iz amortizerja - znan problem vseh Traxxas modelov, ki uporabljajo Ultra amortizerje. Prav tako so se pri 2WD modelu po sezoni v Blatnem dolu zacele kriviti batnice. Pri 2WD modelu sem presel na Traxxas BigBore amortizerje, pri 4WD pa sem se odlocil za drugo smer.

Naroceni prednji in zadnji Proline Powerstroke amortizerji z vzmetmi.
Slika

Slika

Slika

Pri Proline amortizerjih mi je vsec detajl na sliki (sicer se bolj slabo vidi), namrec posebaj imajo narejeno povrsino kjer batnico primes s klescami, da je ne poskodujes.
Slika

Primerjava Prolne Powerstroke proti Traxxas Ultra:
Slika

Slika

Slika

Model se "out of the box" ne pelje nevem kako dobro, razlog za to je, da je model nastavljen za scale voznjo. Kar pomeni ogromno nagibanja karoserije v ovinkih.. to pa pri visjih hitrostih privede do tega, da se avto prevrne. Za to je krivo olje s precej nizko viskoznostjo in progresivne vzmeti. Nakup Pro-Line amortizerjev ni potreben, Ultra shocks delujejo super. Lahko bi samo nakupil aluminijaste kapice (Traxxas, STRC..) in z njimi nadomestil plasticne. To bi resilo problem odskakovanja plasticnih kapic. Nato bi nadgradil batnice s tistimi z TiNi prevleko in problem bi bil resen.

Ko pa sem ze ravno "sravfal" okoli amortizerjev in vzmeti, sem namestil se t.i. "shock-guards."
Stvar je serijsko namescena na Traxxasov model Stampede 4Ă—4, ker pa Slash 4Ă—4 uporablja enake prednje in zadnje roke kot Stampede 4Ă—4 je zadeva pasala brez predelav..
Slika

Slika

Slika

Slika

Zadeva res lepo zasciti spodnji del amortizerjev in rok:
Slika


Na forumih sem zasledil, da je Velineon VXL3-S regulatorju pri dolgih voznjah rado vroce. Zato sem narocil se ventilator..
Slika

Vec v prihodnjih dneh.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Uporabniški avatar
Stanko P.
Profesor
Prispevkov: 1070
Pridružen: 05 Dec 2007, 19:46
Kraj: Benedikt
Kontakt:

Re: Traxxas Slash 4Ă—4

Odgovor Napisal/-a Stanko P. »

Res navdušujoče gradnje/šraufarija. Z veseljem spremljam.

[-o<
RC Addict!
Uporabniški avatar
DACAR
Freak
Prispevkov: 529
Pridružen: 20 Jan 2014, 09:48
Kraj: LJ
Kontakt:

Re: Traxxas Slash 4Ă—4

Odgovor Napisal/-a DACAR »

Hočem še! :D
GMADE GS01 - Toyota Hilux
MST CFX - Jeep Wrangler
Tamiya FF-03, TA-02SW, M-03, TT-02, CC-01, DT-02, DT-03, TT01E
www.stories-photography.com
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Traxxas Slash 4Ă—4

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

Stanko P. napisal/-a:Res navdušujoče gradnje/šraufarija. Z veseljem spremljam.
Hvala, se bom trudil, da ostane tako.

Pa dajmo..
V Elektro Challenge - sezona 2012, smo vozili 20min finale. Menjava akumulatorja je bila obvezna, s tem smo bili vsi enaki in na ta nacin tisti, ki niso imeli dovolj zmogljivih akumulatorjev, da bi zdrzali 20min voznje niso bili nikakor hendikepirani.
Zamenjava akumulatorja je bila obvezna med tekmo. Model si zapeljal v bokse, mehanik je zamenjal akumulator in odpeljal si dalje. Cas je pri tem seveda tekel in veliko je bilo lahko odvisno od izkusenosti in hitrosti mehanika. Lahko si pridobil ali precej izgubil..

Zato sem si ogledal Proline-ov battery holder. Zadeva je "bolt-on replacement," torej zamenjas z originalnim in to je to.
Prva prednost je ta, da drzala ni potrebno v celoti odstraniti med menjavo akumulatorja, saj se preklopi na stran. Druga prednost pa je, da za zatic ne uporablja sponk oz. body clips-ov. Dovolj je zasuk vijaka in ze je akumulator varno pospravljen.

Slika

Takole izgleda originalni:
Slika

Takole pa Proline-ov, primeren tako za 2S kot tudi za 2Ă—2S oz. 4S (druga slika):
Slika

Slika

Na slikah se opazi, da sem konektorje na regulatorju takoj zamenjal z 5.5mm golden bullet (serijsko so 3.5mm). To je stvar navade in nikakor ni potrebno, sploh z tovarniskim prestavnim razmerjem.

Seveda sem preden sem model sestavil v diferenciale nalil olje. Tovarnisko pridejo namasceni z mastjo.
Namestil sem se gonilni zobnik (pinion gear) s 15 zobmi in pocakal na prvo tekmo..
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Traxxas Slash 4Ă—4

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

Kmalu je prisla prva tekma za mojega novega Slasha 4Ă—4 in hkrati zadnja tekma v sezoni 2012.
Slika

Slika

Slika


Model je po nekaj krogih postal obcutno tezji.. le zakaj.
Slika


Na startu finala:
Slika

Nekaj pozerskih:
Slika

Slika

Video:
https://www.youtube.com/watch?v=en2n5Phd8c0

Menjava akumulatorja med voznjami je bila izredno hitra, kljub neizkusenemu mehaniku - Prolinov nosilec akumulatorjev se je obrestoval.

V kvalifikacijah sem zbral dovolj krogov za tretje mesto - dalec najboljsa uvrstitev do sedaj.
V finalih pa se le ni vse izslo kot sem zelel. Namrec vijak, ki drzi na mestu zgornji del levega, zadnjega amortizerja se je popolnoma odvil. To je povzrocilo, da je imelo zadnje levo kolo prevec hoda in iztaknila se je pogonska polosovina na tem kolesu. Ker nisem takoj odnehal in sem model pripeljal se do boksov, sem poskodoval se to. Namrec nekje med potjo se je zadeva zataknila in je plastiko zavilo ter odtrgalo.. Na sreco sem imel s seboj Slasha 2WD tako, da sem samo priklopil drug model, prestavil karoserijo nanj (zaradi transponderja) in vozil naprej.

Tekma je bila koncana prav tako pa sezona EC 2012. To je bilo tudi zadnje tekmovanje na katerem smo med finalnimi voznjami menjavali akumulatorje.. navsezadnje pa Proline-ov nosilec akumulatorjev le ni bil tako dobra nalozba. :roll:
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Traxxas Slash 4Ă—4

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

Pa je prisel konec tekmovalne sezone, kmalu za njim zima in cas, da se modele pocasi pripravi na novo sezono.

Po zadnji tekmi sem model spral kar z vodo, nisem pa imel casa, da bi ga se isti dan razstavil, da se vsaka stvar posebaj posusi.
Zaradi tega je lezaj pri sklopki zarjavel.. Sicer zadeva rada razpade, saj je nekoliko poddimenzioniran. Ravno zaradi tega in pred strahom, da bi se kaj takega zgodilo na tekmi sem si omislil KingHeadz-ov nosilec motorja.

Zakaj ravno KingHeadz? Je aluminijast in lepo obdelan, nima nobenih lukenj kjer bi umazanija lahko prisla med zobnike in ker uporablja precej vecji lezaj. Tudi STRC ima nosilec s povecanim lezajem, vendar ima nosilec luknje - idealno, da dobis umazanijo med zobnike.

Slika

Zadeva pride z rezervnim lezajem.
Slika

Primerjava z originalnim:
Slika

Zmontiran na "delovno" mesto. Zaradi aluminijaste strukture naj bi pomagal tudi pri disipaciji toplote od motorja.
Slika

Slika

Proti spomladi 2013 sem ugotovil, da to dejansko ni KHZ nosilec, gre za kopijo. Ker pa je od nakupa preteklo ze precej vec kot 45dni nisem na ebay-u niti poskusal odpreti dispute. Zadeva se danes deluje kot mora in se vedno uporabljam prvi lezaj. :-({|=

Primerjava original KHz in kopije:
Slika

No, ocitno niso niti vse kopije enake, namrec moja ima tisti bel plasticni del, ki preprecuje odvitje vijaka.
Slika


Narocil sem se dele za sredinski diferencial. Traxxas ponuja tudi sestavljen diferencial, vendar je drazji kot po delih..
Slika

Slika

Slika

Slika

Vsebina vrecke:
Slika

Tudi tu Traxxas uporablja en par zobnikov in ne dva kot vecina:
Slika

Navodila:
Slika

Sestavljen sredinski diferencial:
Slika
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Traxxas Slash 4Ă—4

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

Naslednja nadgradnja je bil Proline ProTrak suspension kit.
Slika

Primerjava linkov, zgoraj Proline, spodaj Traxxas:
Slika

Slika

Slika


Narocil sem se Proline-ov kit za pritrditev amortizerjev. Pravzaprav sem ga narocil le, ker sem potreboval tiste plastike, ki gredo v usesa kapic amortizerjev.
Slika

Slika


Vedno ko sem se spomnil na zadnjo tekmo je bil zraven grenak priokus zaradi vijaka, ki se je odvijacil in izpadel, ter mi tako onemogocil nadaljevanje voznje. Odlocil sem se, da se to ne bo ponovilo. Vzel sem vijake, ki pridejo cez celotni nosilec amortizerjev, ter na drugo stran namestil matice z najlonskim vlozkom. Tako je prakticno nemogoce, da se vijak odvije in izpusti amortizer, saj bi se morala odviti prvo matica in potem se celoten vijak, to pa bi trajalo zelo dolgo in sigurno bi prej prenehal z voznjo.

Slika

Slika

Slika


Ko sem narocal beadlock platisca, niso imeli dveh parov z ringi v enakih barvah. Pa sem vzel par z crnimi ringi in par z rdecimi.
Odlocil sem se, da barvno nesimetrijo uskladim in narocil sem modre STRC lightweight ringe.
Slika

Vec v prihodnjih dneh. :wink:
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Traxxas Slash 4Ă—4

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

Ker je na zadnji tekmi amortizer za seboj vzel tudi pogonsko polosovino, sem moral dobiti drugo. Po nekaj prebranih postih na tujih forumih o tezavah s "stock" polosovinami pri pogonu z 3S lipo sem se odlocil, da nadgradim vse polosovine, ceprav najbolj trpijo zadnje. Nekaj casa sem kolebal med Tekno in MIP. Nekateri so imeli s Tekno polosovinami tezave, ker so bile prekratke in so se snele oz. skocile iz salck, poleg tega sem opazil kar nekaj zvitih..
Drugi so porocali o tezavah z MIP-ovimi CVD-ji, naj bi pocile tam, kjer pride cez pin, ki drzi hex. No, ravno v pravem casu je MIP resil to tezavo z "keyed" CVD-ji. Ti na koncu ne uporabljajo standardnega pina in hexa temvec imajo konico polosovine pobruseno v doloceno obliko na katero lepo sede hex. Tako ni pokanja zaradi prevrtanega materiala.. Sam imam starejso verzijo MIP X-Duty CVD-jev na Slashu 2WD z blokiranim diferencialom ze nekaj sezon, pa se ni nobena pocila, niti ne kaze kaksnih znakov obrabe.

Ker pa sem zmontiral Proline-ov ProTrak suspension kit, sem moral malo skombinirati, dolocene dele osovin dodatno narociti.
Namrec polosovine so narejene za "stock" dolzino rok, ProTrak naredi avto na vsako stran nekaj milimetrov sirsi. Opozorjeno tudi na Proline-ovi strani.

Narocil sem torej se:
MIP #11104 X-Duty CVD Kit (2 Required for Front and Rear)
MIP #10133 X-Duty Front Axle (2 Required for Front Left and Front Right)

Slika

Slika

Slika

Slika

CVD-ji so kar konkretni:
Slika

Res dodajo nekaj mase a zaenkrat so se izkazali vredni vsakega grama in centa. Seveda pri montazi ne smemo pozabiti na vsaj modri loctite, v nasprotnem primeru bo tezko najti dele, ki bodo lezali po celi progi..


Za boljso stabilnost sem narocil se Traxxas-ove stabilizatorje.
Slika

Slika

Slika

Spredaj sem namestil mehkejso verzijo, zadaj pa trso. Nekako se mi bolj dopade prekrmarjenje kot pa podkrmarjenje.


Nekaj spomladanskih slik pred prvo tekmo v sezoni:
Slika

Slika

Slika

Slika



Nadaljevanje in porocilo iz prve tekme v sezoni 2013 - Zeleni dol pa sledi verjetno jutri..
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Traxxas Slash 4Ă—4

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

Tako po navdusenju na zadnji tekmi v sezoni 2012 sem upal, da se mi bo v sezoni 2013 uspelo boriti za nekoliko visja mesta.
Na prvi tekmi v sezoni 2013 se je izkazalo, da bo to zelo tezko dosegljivo. Namrec v novi sezoni se je ze prve tekme udelezilo vec kot dvakrat vec tekmovalcev kot nas je vozilo v sezoni 2012.

Pred samim tekmovanjem sem naredil nekaj krogov. Spoznati se je bilo treba z novimi nastavitvami modela in s zame povsem novo progo. Sezono 2012 smo prevozili na "domacih" tleh v Blatnem Dolu, s sezono 2013 pa se je Elektro Challenge selil na vec prog.

V prvem krogu kvalifikacij sem bil nad modelom enostavno navdusen, zadeva je v primerjavi z sezono prej, ko sem vozil Slash 2WD enostavno "letela." Zal so ti trenutki kratko trajali. V tretjem krogu prvih kvalifikacij se je na koncu krajse ravnine tekmovalec z 1:8 buggyem s prvim odbijacem zaletel s strani v del zadnjega levega kolesa. Nosilec kolesa sile ni zdrzal in je enostavno pocil.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika


To je bila prva in edina tekma na kateri nisem imel s seboj Slasha 2WD in to je bila prva in edina tekma katere nisem odpeljal do konca. Kazen mora biti vzgojna.. Od takrat je Slash 2WD vedno z menoj. Najbolj pa me je zabolelo dejstvo, da imata ta del oba Slasha enak in bi ga, ce bi imel 2WD s seboj enostavno premontiral in vozil naprej v naslednjih kvalifikacijah.

No, razlog vec za nov "upgrade." Traxxas Alu Hub-Carriers:
Slika

Slika

Primerjava z plasticnimi:
Slika

Slika

Ker so MIP-ovi CVD-ji precej veliki, sem moral aluminijaste "hube" nekoliko pobrusiti.
Slika

Tako ni bilo nobenega dotikanja med voznjo.


Na model sem namestil regulator CC Mamba Monster, ki se je povaljeval doma in pogonski zobnik nadgradil iz 13 na 17-zob.
Model je bil ze samo z menjavo regulatorja obcutno hitrejsi, ko sem zamenjal pogonski zobnik, je pridobil se na koncni hitrosti. Se je pa motor zacel greti bolj, kot se mi je zdelo primerno, zato sem nanj nataknil se hladilnik z ventilatorjem in sledilo je nekaj testnih vozenj.

Nekaj podatkov..
Slika

Slika

Motor je z 2S lipo proizvajal preko 1kW moci. Turnigy Watt-Meter je izmeril najvecji tok nekaj cez 141A. Temperatura motorja po celem 5800mAh paketu ni presegla 60°C.

Komplet sem preizkusil tudi z 3S lipo. Watt-Meter je pokazal nekaj cez 1.6kW moci, tokovi so ostali priblizno isti, temperatura motorja pa se je seveda mocno povecala - po nekaj voznje je bilo na motorju okrog 90°C, zato sem voznjo prekinil, pocakal, da se je motor ohladil nadaljeval na 2S. Dodatek hitrosti se je res poznal.

Set-up:
Slika

Z modelom sem spraznil se kar nekaj akumulatorjev in bil zato preprican, da bo na naslednji tekmi rezultat boljsi.
Vec o tem pa sledi v naslednjih dneh.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Traxxas Slash 4Ă—4

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

Prisla je druga tekma v sezoni 2013 - Dromios (Benedikt).

Regulator je deloval odlicno med voznjo po brezpotju in po cesti okrog doma. V prvem krogu sem se nekoliko spoznaval s progo in sem model peljal bolj pocasi, naslednji krog pa sem startal nekoliko bolj agresivno. Po drugem skoku v drugem krogu se model ni odzival na plin. Po nekaj sekundah je zopet zacel delovati in delal brez tezav, do naslednjega skoka. #-o
Tako se pac ne da voziti, zato je sel model s proge v bokse in nato na mizo..

Slika

Po tem skoku je model pocakal..
Slika

Slika

Slika

S seboj seveda nisem imel regulatorja, ki bi bil primeren za model s taksnimi nastavitvami, zato sem zamenjal gnani zobnik nazaj na 13 zob in motor priklopil na originalni regulator. Nekaj metrov po boksih in pobralo je gnani zobnik (spur). Tega seveda nisem imel nobenega viska, zato sem model pospravil v prtljaznik, vzel iz prtljaznika Slash 2WD in odpeljal celotne druge in tretje kvalifikacije in celotne finale brez, da bi se dotaknil kateregakoli orodja.. =D>

Doma sem regulator zamenjal z HK 120A, ki je nato sluzil celo sezono.

Po nekaj voznjah pa se je unicil lezaj na zadnji levi strani..
Slika

..ja, ni prav veliko ostalo od njega. Pravzaprav sta sla v dele oba.
Slika

Slika

Slika



Opazil sem, da se v kanalu kjer se skriva sredinska pogonska gred nabira precej prahu, kamenja, peska itd.
Vzel sem staro kolesno zracnico, jo malo razrezal in na koncu kar nalepil na sasijo.
Ni ravno najlepse za pogledati a od takrat le poredko zaide kaksna nesnaga k sredinski pogonski gredi.
Slika


Zamenjal sem tudi servo za nekaj malo hitrejsega - HK 47111 DMG. Z originalnim servom nikoli nisem imel tezav, razlog menjave je bila je hitrost.
Specifikacije:
Voltage: 4.8v / 6v
Speed: 0.08sec / 60deg (4.8v) - 0.07sec / 60deg (6v)
Torque: 9.70kg.cm (4.8v) - 11.8kg.com (6v)
Size: 40.2mm x 20.1mm x 39.2mm
Weight: 61g
Gear Train: Full Titanium Alloy
Motor: Coreless

Slika

Zadeva je bila izredno hitra - skoraj prehitra, tudi moc serva je bila navdusujoca. Zadevo sem nato zelel preizkusiti se na 2WD modelu, kjer hiter servo pride se kako prav ko je treba ujeti zadek pred zdrsom. Servo sem scentriral in priklopil. V eno stran je zavil normalno v drugo stran pa se ni vec ustavil in zacel je proizvajati cuden zvok predno mi je uspelo izklopiti model. Rezultat - pobran zobnik. Vendar ne kar katerikoli, tisti zobnik, ki so prosto vidni so kot novi. Servo ima na motor nataknjen majhen zobnik, nanj pa nasajen nekoliko vecji zobnik. Izkazalo se je, da je pobralo tisti mali zobnik. 2WD model je dobil zopet originalni servo, za 4WD pa sem tokrat izbral nekoliko bolj preverjeno robo.

ACE RC DS1015.
Slika

Slika

Slika

Slika

Primerjava z originalnim:
Slika

Lepo se sklopi z okolico:
Slika

Servo je obcutno pocasnejsi kot zgoraj omenjeni HK MG, vendar je nekoliko mocnejsi predvsem pa se je izkazal za precej bolj robusnega in vzdrzljivega.

Sledi porocilo s tretje tekme v sezoni 2013..
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Traxxas Slash 4Ă—4

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

Tako tretja tekma sezone je minila.. Blatni Dol.

Preizkusil sem model z gonilnim zobnikom z 13 zobmi in 3S lipo.
Morem reci, da sem bil pozitivno presenecen. Model je precej bolj zivahen motor pa se se vedno ni segrel na vec kot 55°C.

Koncno pa mi je uspelo s tem modelom priti do konca tekmovanja. A ni slo brez tezav.
V drugih kvalifikacijah se je odvil vijak na pogonskem zobniku, tega sem privil nazaj in vozil naprej a s tem zgubil precej casa za kvalifikacije. V tretji finalni voznji, pa se je odvil vijak na eni od zadnjih polosovin, tako sem imel zadnjih nekaj krogov le se prednji pogon..

Se vedno pa sem bil z dosezenimi rezultati nekako zadovoljen glede na stevilo udelezencev.
1. C finale - 1. mesto
2. C finale - 3. mesto
3. C finale - 2. mesto

Skupaj je bilo dovolj za 3.mesto v C finalih.
Ce vzamem v obzir, da sem kot vedno tekmoval proti 1:8 buggyi, z 4S lipo.. Sem bil z izkupickom kar zadovoljen.

Slika s prvih kvalifikacij, ko je bila steza se nekoliko mokra.
Slika

Drugih slik s tekme zal nimam.

Nasel pa sem dve sliki iz zadnje tekme v sezoni 2012.
"Happy family"
Slika

Iz leve proti desni - Slash 1:16, Slash 4Ă—4, Slash 2WD.
Slika

Na teh slikah ima Slash 4Ă—4 na sebi karoserijo od modela 2WD in obratno, saj je bila karoserija 2WD ze nekoliko naceta in sem jo uporabil za tekmovalne namene, medtem ko sem cisto novo karoserijo 4WD modela cuval za naslednjo sezono. Modro karoserijo z rumenimi plameni, sem po sezoni 2012 upokojil, saj so jo na zadnji tekmi poskodovali tako, da se mi jo ni splacalo obnavljati in lepiti, ker bi kmalu spet popustila. Popustila pa je tam, kjer so pravi koti na robovih - tam kjer pride karoserija namescena na nosilce. Tako da od sezone 2013 dalje na tekmah uporabljam rdece-crno karoserijo ne glede na to ali vozim z 4WD ali 2WD.

Od kar sem vgradil TRX zadnje "C-hube" sem na zadnjem levem unicil ze 3 pakete lezajev. To je bilo treba pocasi ustaviti.. [-X
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Traxxas Slash 4Ă—4

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

Ker je slo po lezajih na zadnjem delu kot za stavo, sem probal sreco z menjavo C-hubov. Tokrat sem narocil STRC.

Slika

Vidi se koliko bolj masivni so STRC kot TRX, uporabljajo seveda enako velikost lezajev. STRC so obdelovani tam kamor pride lezaj po eloksaciji oz. vsaj tako zgleda, zato gre lezaj veliko lazje notri ali pa ven.

Slika

Ce clovek dobro pogleda se vidi, da hubi in polosi ne drgnejo - slikano pri popolnoma razbremenjenem vzmetenju (full droop).
Slika

Po tej menjavi so problemi z lezaji povecini izginili. Ocitno nekaj ni bilo kot bi moralo biti pri tistih TRX C-hubih. Sicer nisem zasledil, da bi uporabniki z njimi imeli tezave pa vendar..

Sledile so pocitnice od tekem, obisk morja in tako dalje. Na morje modela zal nisem mogel vzeti s seboj, pa drugic.
Skratka model se je vozil okrog hise to pa je bilo bolj kot ne vse. Po pocitnicah seveda pride na vrsto drugi del sezone..
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
mk
Razpravljalec
Prispevkov: 174
Pridružen: 13 Maj 2008, 22:04
Kraj: Ljubljana

Re: Traxxas Slash 4Ă—4

Odgovor Napisal/-a mk »

Možno je, da se lažaja nista dobro vsedla notri in ko si zategnil kolo gor, je oba ležaja stisnilo skupaj, bila sta bočno obremenjena (ne vem kako naj to objasnim). Na eni strani polosovina na drugi hex na katergea pride kolo. Ko je kolo gor mora imeti malo lufta, da ga lahko premikaš ven/notri.
mihec87
Dr. Modelar
Prispevkov: 3864
Pridružen: 24 Jan 2005, 18:57
Kraj: Velenje

Re: Traxxas Slash 4Ă—4

Odgovor Napisal/-a mihec87 »

Sicer verjetno to veš..

Ko si v trx hube dajal ležaj si jih potisnil noter z naslanjanjem na zunanji obroč ležaja, včasih gdo nabija z naslanjanjem na notranji obroč in ležaj poškoduje..
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Traxxas Slash 4Ă—4

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

@mk: Zraven MIP polosovin dobis nekaksen spacer - distancnik, ki ga vstavis med lezaja. To so dodali ravno zaradi tega, da lezaja ne bi bila bocno obremenjena. Da se lezaj ne bi vsedel bi rekel, da se zgodi vendar ne kar vedno ko ga menjas.

Tule se dobro vidi distancnik:
Slika

@mihec87: Pri obeh C-hubih (TRX in STRC) ni potrebnega nobenega "nabijanja," da spravis lezaj notri. Enostavno lezaj naslonis in z prstom potisnes na svoje mesto. Prav tako se lepo vidi, ce lezaj ni na svojem mestu, ker morata biti, ko je namescen pravilno zunanji rob lezaja in zunanji del C-huba poravnana.
Na bijanje sledi, ko zelis spraviti unicen lezaj iz C-huba. #-o
No, pri STRC gre precej lepo, ocitno imajo nekoliko vecjo odprtino za lezaj. Ko je lezaj cel lepo zdrsne ven, brez uporabe kaksne vecje sile, dovolj je, da malo bolj potreses c-hub.

Res ne vem kaj bi bilo..
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Traxxas Slash 4Ă—4

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

Zacel se je drugi del sezone, zopet je bil na vrsti Dromios - Benedikt. Proga tam mi kar odgovarja, ker gre za precej zaprto, v sredini tehnicno zahtevno progo, kar 1:10 modelu v boju z 1:8 modeli lezi, saj na odprti progi hitro izgubis stik z hitrejsimi..

Zacele so se prve kvalifikacije in z modelom sem zapeljal po progi. Po startno-ciljni ravnini sledi skok, odpeljali smo krog, nato pa se je model takoj za skokom ustavil. Takoj sem pomislil, da je zgubil signal a temu ni bilo tako, saj je zavijanje delalo, plin pa ne.. :-k
Pobral sem model in odsel v bokse iz prtljaznika vzel Slash 2WD. V tem casu so se 5min kvalifikacije zakljucile in odsli smo pobirati modele naslednji skupini.

Med kvalifikacijami ni bilo casa, da bi model kakorkoli poblize pogledal, zato sem kvalifikacije odvozil s Slash 2WD.
Po kvalifikacijah pa je prisel cas kosila. V miru sem pojedel potem pa v roke vzel Slash 4WD. Zavrtim eno kolo spredaj in zavrti se nasprotno kolo, zadnja ne. Zavrtim eno kolo zadaj in zavrti se nasprotno kolo, sprednja ne. Mislil sem si: "zagotovo je sel kaksen diff rakom zvizgat.."

Pa sem odstranil motor, da bi se dokopal blizje diferencialom in glej za zlomka kolesa se prosto zavrtijo. :o
Zopet pritaknem motor in kolesa se ne zavrtijo.. Takoj mi je bilo jasno, da diferenciali niso nic krivi, nekaj je z motorjem.

Seveda hitro podrem motor in vidim (tudi zavoham), da je nakaj narobe z rotorjem. Vedel sem, da bom na progi hitresi z 4WD kot pa z 2WD, zato sem hitro snel motor iz 2WD Slasha in ga premaknil v 4WD. Ker je bil v 2WD Slashu motor se starejsega dizajna, je imel drugace narejeno ohisje (dodatni vijaki, ker se odstranita obe stranici motorja) in zato nanj nisem mogel namestiti hladilnika. Zato sem presaltal nazaj na 2S lipo..

Na vrsto so prisle finalne voznje. Vozil sem v B skupini.
1. voznja - 6.mesto
2. voznja - 5.mesto
3. voznja - bil sem zasidran na 3.mestu nakar je minuto in pol zmanjkalo "soka" akumulatorju in model je obstal na mestu, zakljucil na 6.mestu

Skupno sem dosegel 5.mesto v B skupini. Zanimivo, da se vse tezave zgodijo na tekmi, pri voznji okrog doma se ni okvarilo se nic. Sezono prej sem vozil s 2WD modelom in nikoli ni bilo tezave med tekmo. Ocitno imam s tem modelom res nesreco. :roll:

Po koncu vsake voznje sem preveril temperaturo motorja. Najvec kar je motor dosegel je bilo 80°C. Ocitno tisti hladilnik zelo pomaga pri odvajanju toplote.

Po zakljuceni tekmi posameznikov smo imeli se stafetno dirko. Zbrali smo se v ekipe po tri, pravila tekme pa so bila sledeca. Naenkrat vozita 2 ekipi, vendar iz vsake ekipe samo eden naenkrat. Prvi starta, naredi krog, zapelje skozi bokse in sele nato lahko starta naslednji. Seveda tista skupina katera zmaga, gre v naslednji krog - izlocanje. Skupno smo osvojili 2. mesto, prehiteli so nas le domacini. =D>

Nasa ekipa:
Slika

Slika


Seveda mi ni dalo miru in sem doma motor odprl.
Slika

Ja, rotor je sel na dvoje.. dobesedno.
Slika

Slika

Slika

Da pa je bil dan lepsi je bilo seveda uniceno tudi navitje.
Slika

Slika

No ja, tako ali drugace je bil v planu nekoc mocnejsi motor, upal sem sicer, da bo ta potem sel v kaksen drug model a temu ocitno ne bo tako..
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Traxxas Slash 4Ă—4

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

Na zadnji tekmi je sel motor rakom zvizgat, pred koncem pa mi je izdahnil se akumulator, zato sem hotel za naslednjo tekmo pripraviti set-up, ki bi zdrzal 3S, da se lahko vsaj priblizno kosam z 1:8 buggyi. No, pa sem zvlekel na plano malo vecji motorcek -> HPI Tork, sicer naj bi bil v originalu Leopard z HPI znacko. Vendar to niti ni pomembno, pomembno je,da bo brez tezav peljal 3S lipo.

Vse skupaj sem sestavil in sel testirati kako se zadeva obnese in bil sem prijetno presenecen.
Najvecji izmerjeni tok je bil na 3S lipo kar 40A manjsi kot tisti izmerjen na Velineon motorju z 2S lipom.
Poizkusil sem z 19T gonilnim zobnikom in 54T gnanim, zadeva leti in ima ogromno moci. Vendar vedno je tako, dokler modela ne primerjam z drugimi na progi. No po nekaj malega veselja je vse skupaj prekinil LVC.

Motor se je segrel na 25°C. :lol:

"Kaj zaboga?" Vem, da so bile celice v "storage" modu, vendar bi morale zdrzati dlje. Pri prvem je LVC odklopil pogon pri 1000mAh porabljenega, pri drugem pa ze pri 480mAh (akumulatorji 5000mAh). Ocitno so akumulatorji presibki za taksen pogon. #-o

Imel sem sicer doma se dva 3S paketa, vendar nisem imel casa za test takrat..
Slika

Ja, precej kablov, ker je motor vzet iz drugega modela, zraven pa je navezan se watt-meter.

Sem se pac sprijaznil, ce tudi ostala dva 3S paketa ne bosta hotela sodelovati, bom uporabil 2Ă—2S paralelno in Velineon motor, da vsaj pridem do konca na zadnji tekmi v sezoni.

No, tekmo smo prestavili, saj je bilo za vikend slabo vreme, prav tako naslednji teden..

Med tem pa sem preizkusil se 4S.
Slika

Rezultat?
Slika

Slika

Slika

Slika

Okvar po nekaj voznjah ni bilo. Kar se mi zdi cudno, glede na vse predhodne nevsecnosti in voznjo na 2S.


No, po vsem tem pa se je sezona zakljucila brez kaksne dodatne tekme. Namrec pocasi smo ze bili v Novembru in ni imelo smisla voziti, ker bi bilo precej hladno za voznike, pa tudi plastika rada poci pri nizkih temperaturah.

Torej, skupni izkupicek kljub vsem tegobam je bil 2. mesto v B-skupini.
Sezona Elektro Challenge 2013 se je zakljucila, z modelom pa sem seveda naredil se nekaj krogov okrog hise.

Potem je prisla zima..
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Traxxas Slash 4Ă—4

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

Pa sem prilezel do letosnje sezone.

Uspelo mi je narociti nov pogonski sistem, ga zmontirati in na prvi tekmi tudi preizkusiti. Poleg tega sem narocil se 2S lipo, ki bo zmogel poganjati nov pogonski sistem.

Pogonski komplet je Tenshock SC401v2 4400kV z EX-4 regulatorjem.
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Stator:
Slika

Rotor:
Slika


Primerjava z Velineon 3500 rotorjem:
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika


Zraven pride tudi ploscica za namestitev regulatorja - super. Vijaki, ki pridejo zraven pa niso tisto kar bi clovek zelel, namrec so precej kratki, zato sem jih takoj v startu nadomestil z daljsimi. Ko je bila zadeva privijacena sem seveda preveril, da ne bi prisli daljsi vijaki v notranjost ohisja, vendar je vse kot mora biti.

Slika

Slika



Prva tekma je za nami..

Za razliko smo letos prvo tekmo vozili na On-road stezi. Po eni strani zanimivo, po drugi pa ne ravno. Pogresal sem skakalnice, pocasne zaprte ovinke oz. kombinacijo le teh, odnasanje zadnjega dela in se marsikaj, predvsem tisto pravo off-road evforijo, ki se jo dobro cuti na ostalih progah, kjer sem do sedaj vozil.

Ze pred samim odhodom na tekmo, sem vedel da kaksnih resnih moznosti za dober dosezek nimam. 1:8 on-road, rally in ostali modeli, ki so namenski za cestno tekmovnaje so razviti iz 1:8 buggyev.. S pravimi nastavitvami gre vozilo "v poden." Z nekaj nastavitvami diferencialov, pa gre zadeva tudi dobro cez ovinek. Prav zaradi tega se nisem posebno posvecal modelu, nastavil sem le lego amortizerjev in s tem znizal model kolikor se ga je pac dalo. Tudi po tem, ko je bil model popolnoma spuscen in sta sprednja in zadnja zascitna plosca pod diferenciali ze drgnili po tleh ob zaviranju in pospesevanju, je bilo cutiti, da ima model res visok center gravitacije (CoG).

Na tej sliki se kar dobro vidi, kako sasija izgleda s strani - diferenciali so namesceni precej nizje kot vse ostalo:
Slika


Prvi vtisi po on-road tekmi?
Pospeski so bili slabi, zavore obupne.. Je pa zadeva dosegala kar visoke hitrosti, namrec na glavni ravnini, po tem ko je motor koncno potegnil so imeli fantje z 1:8 buggyi kar precej dela, da so se peljali zraven. Vsaj do prvega ovinka, potem sem moral jaz zavirati na vso moc a vendar je sel model kar naravnost, skoraj med gledalce. #-o

Kasneje sem na spletu zasledil, da ima regulator prednastavljene vrednosti punch: 0 (najmanj mozno) in zavore: 25%

Na sami tekmi nisem mogel storiti nicesar, ker se nisem imel kartice za nastavljanje regulatorja, zato sem pac vozil kolikor sem lahko. Med kvalifikacijami in med prvo finalno voznjo sem imel na model namescen tudi "power analyzer."

Power analyzer je zapisal najvecji tok 124A, kar je skoraj 20A manj kot Velineon 3500kV. In pa 900W moci, kar je dobrih 100W manj kot Velineon 3500kV na starejsih 2S akumulatorjih. :o
Zaenkrat sem malo "cukasto" gledal vendar je res, da je regulator trenutno nastavljen na minimalne zmogljivosti, gonilni zobnik je 14T v primerjavi z predhodnim 17T.. Primerjave vredni podatki bodo prisli na vrsto ko bo regulator nastavljen na podobne zmogljivosti kot je bil prejsnji.

Tule pa je se nekaj slik s prve Elektro Challenge tekme v sezoni 2014.
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Fotografija, ki jo je posnel Ales, kjer me po notranjem delu proge prehiteva boljsa polovica s E-Slayerjem in to po dveh.. po enem kolesu.
Slika


In se fotografija na kateri se vidi, kako nizko se da spraviti 1:8 buggy:
Slika


Sicer med tekmo nisem imel vecjih tezav. Zdrl se je lezaj zadaj na desni strani. Stopil sem v bokse, privijacil vse gume do konca in zapeljal nazaj na progo ter odpeljal se krog ali dva pred koncem voznje. To je bila zadnja voznja v tistem dnevu, kajti kasneje se je ulil dez in smo pobegnili vsak na svoj konec.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Uporabniški avatar
Stanko P.
Profesor
Prispevkov: 1070
Pridružen: 05 Dec 2007, 19:46
Kraj: Benedikt
Kontakt:

Re: Traxxas Slash 4Ă—4

Odgovor Napisal/-a Stanko P. »

Vsa čast, da se sploh spraviš kaj 'krampat' proti tem specialkam. Ampak to ti je čar in v zadovoljstvo - ta pravo modelarstvo :-({|=

Je pa res, da sta tvoja modela edina, ki med vsemi najbolj svetovno zgledata, pa Revo seveda.
RC Addict!
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Traxxas Slash 4Ă—4

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

Kot receno, vozim bolj za veselje in druzbo kot pa zaradi same tekmovalnosti. Seveda pa sem vsakega rezultata vesel.
Vozim pa tisto kar pac imam, sicer pa mi je "sravfanje" in nadgrajevanje modela priblizno tako v uzitek kot voznja sama..

Nekomu so bolj vsec buggyi, drugemu truggyi, tretjemu monstri, meni pa Short Course modeli.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Traxxas Slash 4Ă—4

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

No po prejsnji tekmi sem model vrgel na mizo in pogledal ce je sel res le lezaj.
Rezultat:
- poskodovana MIP polosovina (ni kriticno)
- poskodovan STRC C-hub (ni kriticno)
- unicen lezaj

Nekaj slik od blizje:
Slika

Slika

Drug lezaj in gremo naprej..


Ker je regulator nastavljiv le s kartico, sem moral to narociti. Poizkusil sem sicer tudi z Trackstar kartico, ki je sicer na pogled povsem enaka (kot tudi regulator) a ne deluje. ESC zazna kartico, kartica pa ne prikaze nobene vrednosti.
Tenshock kartica - 23$ vs Trackstar kartica - 6$ .. :-k

Slika

Slika


Zavore sem takoj dvignil na 50% in je bilo obcutno bolje. Prav tako sem dvignil punch na okrog 25%. Tudi tu se je cutilo razliko. Bomo videli razliko na progi..
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
skala231
Začetnik
Prispevkov: 9
Pridružen: 07 Apr 2012, 21:42
Kraj: Lj

Re: Traxxas Slash 4Ă—4

Odgovor Napisal/-a skala231 »

Pozdrav,
zelo dobro napisana tema, sem jo celotno z veseljem prebral!
Na kar nekaj koncih mi bo prav prišla z mojim Slashem!

Lep pozdrav in tako naprej prosim =D>
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Traxxas Slash 4Ă—4

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

Hvala za spodbudo. Vesel sem vsake graje, pohvale, nasveta ali zgolj mnenja.


Druga tekma za sezono 2014 EC je bila v Blatnem Dolu. Kot vedno dobra druzba, dobra hrana, dobra proga..
Prav tako je bila to prva tekma, ki je potekala na off-road progi letos. Pocutje kot doma.

Model se se vedno ne pelje kot bi zelel a za to je krivo moje (ne)obiskovanje proge in zato nastavitve niso taksne kot bi lahko bile. Med voznjo je bilo obcutiti, da proga letos se ni dala skozi vzdrzevalnega programa, a to smo verjetno cutili vsi, nekateri malo manj, drugi malo bolj.

Nastavitve zavor so se izkazale za napredek. Model se sedaj ustavi ko to hocem in ne 10 metrov po tem.. :roll:
Po nekaj testnih krogih v kvalifikacijah sem punch se nekoliko dvignil. Ni se to to kar bi zelel smo pa blizje. Vec nisem upal dvigovati, namrec watt meter je kazal zabelezen tok preko 120A, regulator pa naj bi bil 120A. Bom poskusal kaj vec, ko bo vec casa..
Se pa je model dokaj dobro odnesel na skokih v primerjavi z lansko sezono, se Leni je bil zacuden. =P~

Tokrat je model tekmo prezivel brez kakrsnih koli vzdrzevalnih del ali okvar, kar je prvic od kar se model vozi po progah. Upam, da bo temu veckrat tako..

Slika

Slika


Tako, pregledali smo zgodovino modela, o novih dodatkih, predelavah, vzdrzevalnih delih pa bom poskusil sproti pisati.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Uporabniški avatar
tintek
Dr. Modelar
Prispevkov: 2227
Pridružen: 18 Jul 2005, 12:22
Kraj: cerkno

Re: Traxxas Slash 4Ă—4

Odgovor Napisal/-a tintek »

=D>

Sem si uzel čas in temo počasi a z užitkom prebral res je super spremljat take teme...

Kaj naj rečem dober si zrihtal tale model servo petarda pogon... tiste zaščite amortizerjev na rokah pa so mi posebno padle v oči, res dobro zgledajo.

Kaj pa zadaj da imaš take težave z ležaji si ugotovil vzrok? Najbrž niti najslabši ležaji ne bi smeli tako hitro raspasti.

LP
LP Tine

Kaj malga tut postružim
Odgovori

Vrni se na Modeli z elektro pogonom