Nieuport N17 M 1:7
Nieuport N17 M 1:7
Evo, spet mam nekaj novega za vas . Lahko bi rekel, da mi je to eden najlepših dvokrilcev sploh. To verjetno tudi pojasni, da se izdelave lotevam že tretjič ; prvič, mislim, da je bilo to v osmem razredu OŠ; stvar je zastala (ni bilo pravega materiala in šuškov); drugič je je bil to moj prvi projekt v moji modelarski karieri sploh - rezultat je bil pričakovan- zajebal vse kar se je dalo; tretjič- to je ta model, katerega gradnjo bom predstavil tule; pravijo, da gre v tretje rado .
Aja, prvi model je bil gumenjak, po načrtu iz Tima (načrt narisal Sašo Kraševec daljnega leta 70 in nekaj), razpona okrog 500mm, drugi model; zanj je bil ta načrt povečan za razpon 1700mm (sem bil korajžen, kaj ), za to tretjo verzijo sem pa našel zelo nazorno stran, kjer je nazorno narisana konstrukcija, na neki drugi strani pa natančne načrte (sicer poskenirane zelo na okroglo ); in, to je to, upam
Pa še nekaj podatkov o pravem letalu:
--razpon zg. krilo:..........8160mm
--razpon sp. krilo:..........7800mm
--dolžina:......................6000mm
--višina letala:...............2400mm
--teža:.......................... ni podatka
Teoretične mere modela pa:
---razpon zg. krilo:.......1166mm
---razpon sp. krilo:.......1115mm
---dolžina:................... 857mm
Aja, prvi model je bil gumenjak, po načrtu iz Tima (načrt narisal Sašo Kraševec daljnega leta 70 in nekaj), razpona okrog 500mm, drugi model; zanj je bil ta načrt povečan za razpon 1700mm (sem bil korajžen, kaj ), za to tretjo verzijo sem pa našel zelo nazorno stran, kjer je nazorno narisana konstrukcija, na neki drugi strani pa natančne načrte (sicer poskenirane zelo na okroglo ); in, to je to, upam
Pa še nekaj podatkov o pravem letalu:
--razpon zg. krilo:..........8160mm
--razpon sp. krilo:..........7800mm
--dolžina:......................6000mm
--višina letala:...............2400mm
--teža:.......................... ni podatka
Teoretične mere modela pa:
---razpon zg. krilo:.......1166mm
---razpon sp. krilo:.......1115mm
---dolžina:................... 857mm
- Priponke
-
- Nie17bis_1.gif (92.22 KiB) Pogledano 8091 krat
__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Kak lep aviooon!! Kolk kobičn motor ga bo pa poganjal?
V tretje ti pa more uspet, drgač pa tut hudič....
V tretje ti pa more uspet, drgač pa tut hudič....
mail: [email protected]
Prvi je bil na vrsti trup, še prej pa sem se pozabaval z letvicami, se pravi, če bi samo odrezal in ukrivil 5x5 ali 6x6 letvice, bi to bilo zelo krhko. Zato sem si izdelal krivilne šablone za trup, smerno krmilo, komplet višinca. Za trup sem nato narezal 6mm trakove iz 2mm balze (3 kom.), za smer in višino pa sem za vsako stvar odrezal 4 trakove iz 1,5mm balze (široki 5+mm). Pri smeri in višini se je pojavil problem: premali radij krivljenja- na višini polomil kar dva poka letvic ; je bilo treba balzo namočit, počakat--ponovi vajo, dokler ne rata
- Priponke
-
- DSCF4533.JPG (50.14 KiB) Pogledano 8059 krat
-
- DSCF4523.JPG (29.88 KiB) Pogledano 8059 krat
-
- DSCF4522.JPG (37.82 KiB) Pogledano 8059 krat
__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
AXI, ki je poganjal speedy-ja (40A in do 1900gramov), štrom pa NiXX 3000+; mislim da je LiXX tehnologija s takimi karakteristikami še hudo dragafenix napisal/-a:Že veš kir "štromar", celice, regler...?
No, pa lahko bi se zahvalil vsem, ki ste mi pomagali razširiti obzorja (veliko teorije prešprical )
__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----