LP vsem, mogoče sm bil premalo vztrajen in nism našel odgovora, ampak sem v preteklih 2 urah prebrskal razno razne teme o easystaru in podobnih staneh in mal pogooglu sam na koncu ugotovil, da raje jih slišim na temo vztrajnosti, kot da še nasledne 4 ure berem vse možne teme, ki niso niti povezane z mojim problemom (me pač zanese včasih)
Težava je sledeča. Easystar pri polnem plinu (štromu) vleče desno dol, predvidevam da je to posledica napačnega kota motorja, ker je že miljavžnkat trdo pristal, navpično, hrbtno itd... pač temu je bil namenjen (ponovno učenje letenja in nenamerno razbijanje skor neuničlivga modela)
Kako nastavit kot motorja da bo mal lepše letel pod gasom?
p.s. kak je bil v originalu ne vem, ker sm dobu sestavlen model in je bil vmes tut še kreširan do te mere da je motor odletu skupi z zgornim delom trupa... (dont ask...)
drugač ma pa not mpx permax bl480/8d...
hvala za odgovore
EasyStar pri polnem plinu vleče dol in desno
Moderator: carcar
- Matija Škerjanec
- Tekmovalec
- Prispevkov: 203
- Pridružen: 23 Avg 2010, 10:39
- Kraj: Ljubljana
brejker good call, načeloma bo ratov nov nosilec za motor po vsej verjetnosti, ker epp ne zdrži več... seveda pa bom tut prej stestiral z deščicami pa sekunderjom ker bom mel prej potrebo po letenju kot čas za naredit nov nosilecbrejker napisal/-a:To je rešitev problema na terenu, če res nimaš drugega pri roki.Matija Škerjanec napisal/-a: samo eno "slamico" trave vzami in jo zatlači pod motor in na desno stran motorja
Enco se je problema lotil študiozno in verjamem, da bo poblem rešil bolj elegantno.
- Matija Škerjanec
- Tekmovalec
- Prispevkov: 203
- Pridružen: 23 Avg 2010, 10:39
- Kraj: Ljubljana
Hja... to je rešitev ko si na terenu, ja... Pol pa dej lesene ploščice, svetujem da daš enega veznika na 4 dele in vsakega posebej daš v prosto odprtino kjer leži motor. Srečno!Enco napisal/-a:brejker good call, načeloma bo ratov nov nosilec za motor po vsej verjetnosti, ker epp ne zdrži več... seveda pa bom tut prej stestiral z deščicami pa sekunderjom ker bom mel prej potrebo po letenju kot čas za naredit nov nosilecbrejker napisal/-a:To je rešitev problema na terenu, če res nimaš drugega pri roki.Matija Škerjanec napisal/-a: samo eno "slamico" trave vzami in jo zatlači pod motor in na desno stran motorja
Enco se je problema lotil študiozno in verjamem, da bo poblem rešil bolj elegantno.
Se vidimo v zraku
Glej povedal sem mu iz lastne izkušnje ne morem reči da to velja za njegovo komando in sprejemnik ampak ko sem jaz letel pred dvema letoma še z easystarjem in zebra komando (bi prej rekel da je slaba komanda in je bil moj celoten problem v komandi) je bilo to stalno ko je bila voltaža v komandi prenizka sta se servomehanizma obrnila v točko ko je bilo letalo zelo težko pilotirati (šel si lahko samo dol in v eno stran). Ko je začela lučka na komandi utripati se je začelo letalo ne normalno obnašati.T0RN4D0 napisal/-a:MHribi napisal/-a:lahka bi blo tudi to da imaš slabe baterije v komandi.
No tole teorijo bi pa nadvse rad slišal malo podrobneje razloženo.
žal tega nisem mogel nikoli doseči na tleh, na tleh je bilo vedno vse v redu. tako da so to bolj kot ne zgolj špekulacije treh modelarjev ki smo se pač o tem pogovarjali.
Če se bo dal bom poizkusu še enkrat pa se zapelu na letališče (easy star je trenutno itak moje edino delujoče letalo -vsi ostali so na popravilu )
LP
Matevž
Matevž