Ansmann Deuce 1:8 Offroad Buggy
Moderatorji: Nebec, jannyy, mihec87
Ansmann Deuce 1:8 Offroad Buggy
Pozdrav.
Temo sem odprl z namenom, da napišem nekaj besed in dodam nekaj slik o modelu Ansmann Deuce.
Gre za bolj osnovno/cenejšo varianto elektro offroad buggyja vendar na prvi pogled kljub temu kvalitetno. Narejen je po principu boljših - dražjih verzij (xray, LRP, Traxxas, etc.). Dobavljivost rezernih delov res ni tako dostopna, kot ostale boljše firme, vendar se s pomočjo art. št., ki jo vpišete v google najde brez problema trgovina v EU ki ima rezrvni del na zalogi. Poštnina ne presega 8 EUR na paket, dostavljeno je v 2 - 3 delavnih dneh.
Pri sestavljanju nisem naletel na nobeno težavo, navodila so natančna, izgradnja obsega 45 stopenj od prvega vijaka, do lepljenja gum. Morda bi lahko dodali še kakšno besedilo, v smislu, koliko olja je priporočljivo vliti v diferencial, oz. postopek polnjenja amortizerov z oljem, vendar je vse to dostopno v sliki/besedi/video na internetu, kar pravtako dandanes ne predstavlja nobenega problema. Vsi vijaki imajo imbus glave, narejeni so iz kvalitetne kovine, tako da je ob uporabi kvalitetnih izvijačov nemogoče vijak uničiti. Plastike in aluminij pašejo skupaj kakor LEGO kocke. Edina napaka, ki sem jo opazil je deformirana kaputaža, kar je verjetno posledica pakiranja - nič resnega.
Zobniki so brez izjeme jekleni, buggy ima tri diferenciale, spodnja plošča, amortizerski mosti in ohišje sredinjskega diferenciala je iz aluminija, ostalo je plastično. Plastična platišča delujejo mehka, vendar je to morda normalno - težko rečem, ker nimam izkušenj. Komplet novih, boljših stane ca. 40EUR, kar pomeni, da bom ob priliki pač zamenjal.
Za 220 EUR + poštnina sem dobil komplet z motorjem in regulatorjem. Motor je ansmannov, z 1990kv, regulator ima nazivne vrednosti 80A konst./300A burst do 4S LiPO. Navodil za programiranje ni, programske kartice pravtako ne, tako da še iščem, ali dejansko podpira programiranje - to štejem v velik minus. Akumulatorje sem naročil v evropskem skladišču HobbyKing in sicer Turnigy 5.0 30C 2s Hardcase (2x), servo bom kupil od kolega - TunderTiger DS1015.
Za 1x bo dovolj besed. Še nekaj slik, nato pa vas vabim h komentiranju. Vsak napotek, opazka, graja ali pohvala je toplo zaželjena.
Lep pozdrav,
Jan P.
Temo sem odprl z namenom, da napišem nekaj besed in dodam nekaj slik o modelu Ansmann Deuce.
Gre za bolj osnovno/cenejšo varianto elektro offroad buggyja vendar na prvi pogled kljub temu kvalitetno. Narejen je po principu boljših - dražjih verzij (xray, LRP, Traxxas, etc.). Dobavljivost rezernih delov res ni tako dostopna, kot ostale boljše firme, vendar se s pomočjo art. št., ki jo vpišete v google najde brez problema trgovina v EU ki ima rezrvni del na zalogi. Poštnina ne presega 8 EUR na paket, dostavljeno je v 2 - 3 delavnih dneh.
Pri sestavljanju nisem naletel na nobeno težavo, navodila so natančna, izgradnja obsega 45 stopenj od prvega vijaka, do lepljenja gum. Morda bi lahko dodali še kakšno besedilo, v smislu, koliko olja je priporočljivo vliti v diferencial, oz. postopek polnjenja amortizerov z oljem, vendar je vse to dostopno v sliki/besedi/video na internetu, kar pravtako dandanes ne predstavlja nobenega problema. Vsi vijaki imajo imbus glave, narejeni so iz kvalitetne kovine, tako da je ob uporabi kvalitetnih izvijačov nemogoče vijak uničiti. Plastike in aluminij pašejo skupaj kakor LEGO kocke. Edina napaka, ki sem jo opazil je deformirana kaputaža, kar je verjetno posledica pakiranja - nič resnega.
Zobniki so brez izjeme jekleni, buggy ima tri diferenciale, spodnja plošča, amortizerski mosti in ohišje sredinjskega diferenciala je iz aluminija, ostalo je plastično. Plastična platišča delujejo mehka, vendar je to morda normalno - težko rečem, ker nimam izkušenj. Komplet novih, boljših stane ca. 40EUR, kar pomeni, da bom ob priliki pač zamenjal.
Za 220 EUR + poštnina sem dobil komplet z motorjem in regulatorjem. Motor je ansmannov, z 1990kv, regulator ima nazivne vrednosti 80A konst./300A burst do 4S LiPO. Navodil za programiranje ni, programske kartice pravtako ne, tako da še iščem, ali dejansko podpira programiranje - to štejem v velik minus. Akumulatorje sem naročil v evropskem skladišču HobbyKing in sicer Turnigy 5.0 30C 2s Hardcase (2x), servo bom kupil od kolega - TunderTiger DS1015.
Za 1x bo dovolj besed. Še nekaj slik, nato pa vas vabim h komentiranju. Vsak napotek, opazka, graja ali pohvala je toplo zaželjena.
Lep pozdrav,
Jan P.
- Priponke
-
- P1010196.JPG (96.09 KiB) Pogledano 5976 krat
-
- P1010197.JPG (101.82 KiB) Pogledano 5976 krat
-
- P1010198.JPG (79.02 KiB) Pogledano 5976 krat
Zadnjič spremenil Intruder, dne 22 Nov 2012, 21:35, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Ansman Deuce 1:8 Offroad Buggy
Še 2...
- Priponke
-
- P1010199.JPG (86.83 KiB) Pogledano 5975 krat
-
- P1010200.JPG (66.94 KiB) Pogledano 5975 krat
Re: Ansman Deuce 1:8 Offroad Buggy
Lep avto, naglej se ga dokler je cist in cel
Sem gledal malo tvoj regler, sicer postopka za programiranje nisem našel ampak ali imaš kje na stikalu ali na reglerju kakšno tipko. Če jo imaš pomeni, da nekako lahko dostopaš do nastavitev, samo postopek je potrebno ugotovit.
Sem gledal malo tvoj regler, sicer postopka za programiranje nisem našel ampak ali imaš kje na stikalu ali na reglerju kakšno tipko. Če jo imaš pomeni, da nekako lahko dostopaš do nastavitev, samo postopek je potrebno ugotovit.
Re: Ansman Deuce 1:8 Offroad Buggy
Pozdrav. Res je, zdaj ga lahko še imam v dnevni sobi, vendar kmalu bo drugače
Kar se tiče programiranja, sem našel le možnost programiranja s programsko kartico (http://www.modelsport.co.uk/ansmann-rac ... cts/368395), sicer tipke nima, prav tako ni "yes/no trottle" programiranja. Ni pa poceni ta programator
Jan
Kar se tiče programiranja, sem našel le možnost programiranja s programsko kartico (http://www.modelsport.co.uk/ansmann-rac ... cts/368395), sicer tipke nima, prav tako ni "yes/no trottle" programiranja. Ni pa poceni ta programator
Jan
Re: Ansman Deuce 1:8 Offroad Buggy
A pa pase to za tvoj ESC, ker tam piše za XIRIUS ESC, ne za tega kot ga imas ti. Se zna naredit da ne bo delal na tvojem ESC-ju. Drugače je pa cena primerljiva Hobbywing profesionalnem boxu, kjer lahko še upgrejdas ESC, poleg tega da normalno nastavljas parametre.Intruder napisal/-a:Pozdrav. Res je, zdaj ga lahko še imam v dnevni sobi, vendar kmalu bo drugače
Kar se tiče programiranja, sem našel le možnost programiranja s programsko kartico (http://www.modelsport.co.uk/ansmann-rac ... cts/368395), sicer tipke nima, prav tako ni "yes/no trottle" programiranja. Ni pa poceni ta programator
Jan
Ansmann drugače ni slab, vendar me moti pri tej firmi ravno ta nekompatibilnost oz. zaprtost sistemov. Moj prvi model je bil Ansmann-ov truggy in vem da sem klel dobavo in ceno rezervnih delov, tudi pogon sam ni bil ravno dovršen, čeprav sem kasneje zamenjal motor, ampak so še vedno določeni problemi ostali (no, sej pri drugih tud).
Bos videl, kako se tebi obnese, opremo imaš dobro, tako da te ne bi smelo bit kakšne večje panike.
Re: Ansman Deuce 1:8 Offroad Buggy
Lahko bi probal s Hobbywing (Ezrun/Xerun) kartico. Moja je delovala na HW reglerjih, ter še na par reglerjih od drugih "proizvajalcev".
Deluje na reglerjih v Modster Buggyu, Carson Specter Buggyu, HPI Trophy Flux buggyu. Ni pa delovala na Hobbyking 150a reglerju.
Če boš hodil kaj okoli Benedikta lahko probava.
LP, Dejan
Deluje na reglerjih v Modster Buggyu, Carson Specter Buggyu, HPI Trophy Flux buggyu. Ni pa delovala na Hobbyking 150a reglerju.
Če boš hodil kaj okoli Benedikta lahko probava.
LP, Dejan
Re: Ansman Deuce 1:8 Offroad Buggy
Hvala obema. Držim pesti, da bo zadeva držala kot mora. Prog. kartice, ki sem jo predstavil za 1x tako ali tako nimam namena kupiti, bi pa te vzel za besedo Dejan, in bi lahko 1x probala. Konec koncev mi je Benedikt najbližje, da sprobam buggyja, ko bo tako daleč. Ali še vozite ob nedeljah?
Jan
Jan
Re: Ansman Deuce 1:8 Offroad Buggy
Hi.
Trenutno ne, ker je vedno razmočeno
Nazadnje smo vozili takrat ko je bila pokalna dirka.
LP, Dejan
Trenutno ne, ker je vedno razmočeno
Nazadnje smo vozili takrat ko je bila pokalna dirka.
LP, Dejan
Re: Ansman Deuce 1:8 Offroad Buggy
Pozdrav.
Danes je bila krstna vožnja. Vozil sem pod lučmi, na asfaltiranem lokalnem Tuševem parkirišču. Avto je okreten, za na cesti skoraj preveč ( zmanjšal D/R na 70%). Pospeški so fascinantni, vendar sem se naglim pospeškov izogibal, zaradi slabih izkušenj z 1:16 buggyjem in občutljivimi diferenciali. Da bi razmigal diferenciale, sem vozil osmice in počasne ostre ovinske. Po 25 min vožnje, me je zazeblo, zato sem še pred cut offom zaključil. Motor je mlačen, regulator prav tako, akumulatorji hladni. Okrog hitrosti bi težko rekel, čeprav se mi ne zdi pretirano hiter, kar pa pravzaprav na offroad progi ni ravno pogoj.
Skratka, model še vedno ostaja čist in čaka na pravi test - na offroad progi. Upam, da se še pred snegom zemlja osuši.
Lep pozdrav,
Jan
Danes je bila krstna vožnja. Vozil sem pod lučmi, na asfaltiranem lokalnem Tuševem parkirišču. Avto je okreten, za na cesti skoraj preveč ( zmanjšal D/R na 70%). Pospeški so fascinantni, vendar sem se naglim pospeškov izogibal, zaradi slabih izkušenj z 1:16 buggyjem in občutljivimi diferenciali. Da bi razmigal diferenciale, sem vozil osmice in počasne ostre ovinske. Po 25 min vožnje, me je zazeblo, zato sem še pred cut offom zaključil. Motor je mlačen, regulator prav tako, akumulatorji hladni. Okrog hitrosti bi težko rekel, čeprav se mi ne zdi pretirano hiter, kar pa pravzaprav na offroad progi ni ravno pogoj.
Skratka, model še vedno ostaja čist in čaka na pravi test - na offroad progi. Upam, da se še pred snegom zemlja osuši.
Lep pozdrav,
Jan
Re: Ansman Deuce 1:8 Offroad Buggy
Pozdrav.
Na eBayu sem kupil še "zokne" za amortizere. Glede na to, da je buggy namenjen za offroad, in da od koles dostikrat leti kamenje, blato, pasek in podobno je fajn, če se amortizere lahko zaščiti pret abrazivnimi snovmi, ki poškodujejo tesnila in ostale komponente. 4 takšni zokenčki v več različnih barvah stanejo 9,90 EUR + 2€ poštnine. Majhna cena za nalogo, ki jo bodo opravljali. Kdorkoli bo iskal, jih najde pod imenom "Shock socks"
Jan
Na eBayu sem kupil še "zokne" za amortizere. Glede na to, da je buggy namenjen za offroad, in da od koles dostikrat leti kamenje, blato, pasek in podobno je fajn, če se amortizere lahko zaščiti pret abrazivnimi snovmi, ki poškodujejo tesnila in ostale komponente. 4 takšni zokenčki v več različnih barvah stanejo 9,90 EUR + 2€ poštnine. Majhna cena za nalogo, ki jo bodo opravljali. Kdorkoli bo iskal, jih najde pod imenom "Shock socks"
Jan
- Priponke
-
- zokni.jpg (114.03 KiB) Pogledano 5724 krat
Re: Ansman Deuce 1:8 Offroad Buggy
Pozdravljen, za vse voznike ansman vozil vam sporočim da ima ebatt posredništvo z ansmanom, sam sem že dva krat naročil pri njih in to brez težav. Pogledaš v manual vozila in izpišeš številko dela ter jim pošlješ e-mail. Sam sem čakal na karoserijo za virusa, ki je niso imeli na zalogi 10 dni... na zadnje sem naročil en del ki so ga imeli na zalogi in je bil drug dan že doma...tako da sem za enkrat glede rezervnih delov zadovoljen z ebatt...imajo pa poslovalnico v Ljubljani
L.P.Samo
L.P.Samo
Štromar ima včasih prav, elektrika pa vedno!
Re: Ansman Deuce 1:8 Offroad Buggy
Hvala, koristna informacija. Vsekakor se bom tega posluževal.
Jan
Jan
Re: Ansmann Deuce 1:8 Offroad Buggy
Pozdrav.
Danes se mi je zdelo, da je zadnja priložnost pred zimo, da buggyja sprobam. Pokazalo se je sonce, in zemlja bi naj bila popoldan dokaj suha. Hja....to je teorija. Ko sva prišla s kolegom v Benedikt, je bila situacija daleč od tega. Na progi še zmeraj stojijo luže, tiste, ki so pravkar presahnile pa so za samo pustile grdo blato. Ker sem se pripeljal 30km daleč, se nisem želel obrniti, tako da se je bilo potrebno sprijazniti z kakšno urco čiščenja.
Če se osredotočim na vožnjo in vozne sposobnosti, bi rekel, da se buggy pelje odlično. Pospešuje brez zanašanja, ob skokih je lepo nevtralen, v zavojih ni nobenih nenadnih sprememb smeri, skratka tipi topi. Težko sicer rečem, kako bi se peljal Xray, HPI, Mugen, in podobni modeli, vendar kaj bistveno več nisem niti pričakoval. Po ca. 20 minutah zmerne vožnjo, sem potegnil črto, ga par ovinkov zapeljal po travi, da se je očistil vsaj spodi, ga spakiral in šli smo čiščenju naproti.
Doma sem se lotil čiščenja po navodilih Dejana (megane). Iz avta sem odstranil vso elektroniko, nato pa pod toplim tušem in čopičem odstranil vso umazanijo v grobem. Nato je sledilo Sušenje s kompresorjem, nato WD40 čez celotno površino - obilneje v predelih diferencialov, ležajev in premičnih delov servo saverja. Avto sem pustil zanaj, da se odcedi, tačas sem se lotil gum, winga, karoserije in elektronike. Ko se je WD40 odcedil, je sledilo ponovno izpihavanje z kompresorjem, in ponovni nanos WD40. Na koncu še kratko izpihavanje in brisanje s mikrovlaknasto krpo. Nato pa še sestavljanje. Lahko rečem, da avto ponovno izgleda, kot da se nič ni zgodilo. Prepričajte se sami. Slike spodaj.
Lep dan.
Jan
Danes se mi je zdelo, da je zadnja priložnost pred zimo, da buggyja sprobam. Pokazalo se je sonce, in zemlja bi naj bila popoldan dokaj suha. Hja....to je teorija. Ko sva prišla s kolegom v Benedikt, je bila situacija daleč od tega. Na progi še zmeraj stojijo luže, tiste, ki so pravkar presahnile pa so za samo pustile grdo blato. Ker sem se pripeljal 30km daleč, se nisem želel obrniti, tako da se je bilo potrebno sprijazniti z kakšno urco čiščenja.
Če se osredotočim na vožnjo in vozne sposobnosti, bi rekel, da se buggy pelje odlično. Pospešuje brez zanašanja, ob skokih je lepo nevtralen, v zavojih ni nobenih nenadnih sprememb smeri, skratka tipi topi. Težko sicer rečem, kako bi se peljal Xray, HPI, Mugen, in podobni modeli, vendar kaj bistveno več nisem niti pričakoval. Po ca. 20 minutah zmerne vožnjo, sem potegnil črto, ga par ovinkov zapeljal po travi, da se je očistil vsaj spodi, ga spakiral in šli smo čiščenju naproti.
Doma sem se lotil čiščenja po navodilih Dejana (megane). Iz avta sem odstranil vso elektroniko, nato pa pod toplim tušem in čopičem odstranil vso umazanijo v grobem. Nato je sledilo Sušenje s kompresorjem, nato WD40 čez celotno površino - obilneje v predelih diferencialov, ležajev in premičnih delov servo saverja. Avto sem pustil zanaj, da se odcedi, tačas sem se lotil gum, winga, karoserije in elektronike. Ko se je WD40 odcedil, je sledilo ponovno izpihavanje z kompresorjem, in ponovni nanos WD40. Na koncu še kratko izpihavanje in brisanje s mikrovlaknasto krpo. Nato pa še sestavljanje. Lahko rečem, da avto ponovno izgleda, kot da se nič ni zgodilo. Prepričajte se sami. Slike spodaj.
Lep dan.
Jan
- Priponke
-
- Pred vožnjo
- zacetek.jpg (135.32 KiB) Pogledano 5637 krat
-
- Po vožnji
- sredina.jpg (82.39 KiB) Pogledano 5637 krat
-
- Po čiščenju
- konec.jpg (131.97 KiB) Pogledano 5637 krat
Re: Ansmann Deuce 1:8 Offroad Buggy
Lep in čist
Si kak video posnel?
Si kak video posnel?
Re: Ansmann Deuce 1:8 Offroad Buggy
Da. Enega imam jaz še v obdelavi, 2 dobim od kolega. Ko bo zmontirano, pripnem.
Lep pozdrav.
Lep pozdrav.
Re: Ansmann Deuce 1:8 Offroad Buggy
Tisto niso bila navodila za čiščenje ampak sem ti samo povedal kako ga jaz zase sčistim.
LP, Dejan
LP, Dejan
Re: Ansmann Deuce 1:8 Offroad Buggy
Če nebi vido, nebi vrjel.
Lepo si to spuco. Evo dve iz akcije.
Lepo si to spuco. Evo dve iz akcije.
V vsem novem je prisotno staro, v popolnejši obliki.
Re: Ansmann Deuce 1:8 Offroad Buggy
Pa še gibajoča slika...
http://www.youtube.com/watch?v=hQNrg8I6qkE
http://www.youtube.com/watch?v=icxvylj0Y4w
http://www.youtube.com/watch?v=hQNrg8I6qkE
http://www.youtube.com/watch?v=icxvylj0Y4w
V vsem novem je prisotno staro, v popolnejši obliki.
Re: Ansmann Deuce 1:8 Offroad Buggy
Pozdrav.
Iz blata v sneg. Vozil sem pod reflektorji na Pohorski nočni smuki, po sveže zratraktirani progi. Sicer je snežilo in je iz minute v minute bilo več snega, ampak buggyja to ni preveč motilo. Odlična zabava - predvsem čista. Ko sem se vrnil domov, sem avto spihal z kompresorjem, našprical z wd40, še 1x popihdal, nato pa dal na centralno posušiti.
Nekaj slik:
Iz blata v sneg. Vozil sem pod reflektorji na Pohorski nočni smuki, po sveže zratraktirani progi. Sicer je snežilo in je iz minute v minute bilo več snega, ampak buggyja to ni preveč motilo. Odlična zabava - predvsem čista. Ko sem se vrnil domov, sem avto spihal z kompresorjem, našprical z wd40, še 1x popihdal, nato pa dal na centralno posušiti.
Nekaj slik:
- Priponke
-
- DSC_0998.jpg (51.25 KiB) Pogledano 5246 krat
-
- DSC_0995.jpg (64.24 KiB) Pogledano 5246 krat
-
- DSC_1000.jpg (57.51 KiB) Pogledano 5246 krat
Re: Ansmann Deuce 1:8 Offroad Buggy
zdravo, še imaš ta model? se je kaj pokvarilo? v namenu imam kupiti ansmann terrier 2.0 pa sem do sedaj slišal same slabe reči. zato me zdaj zanima nasplh firma ansmann..
lp kevin
lp kevin
Ansmann Terrier 2.0
Traxxas Summit 1:10
Re: Ansmann Deuce 1:8 Offroad Buggy
Kolikor sem jaz spoznal v kratkem času se ansmann hitro odreče modelu in pa izdelovanja rezervnih delov.
Sicer pa sploh ni slab avto...sam skakat nesmeš ravno preveč
Sicer pa sploh ni slab avto...sam skakat nesmeš ravno preveč
Kr neki je tole!
Re: Ansmann Deuce 1:8 Offroad Buggy
Pozdrav.
Žal ti odgovarjam malo pozno, vendar bolje pozno kot nikoli.
Po eni sezoni aktivnega tekmovanja na electro challenge-u in DB lahko rečem samo dobre stvari okrog modela. Vzdrževanja praktično ni bilo z izjemo preventivnega menjava olja v diferencialih ter 2x dolivanja olja na amortizerjih. Zlomil nisem ničesar, kar bi mi kdaj prikrajšalo vožnjo na tekmi. Zvil sem vijak, ki drži amortizer na sprednji shock tower, ter odlomil dogbone zadnjega kolesa. To je vse, kar je bilo potrebno menjati, pa avta niti približno ne šparam. Je pa res, da vozim po pameti (ni me potrebno pobirati izven proge ter iz zaščitnih ograj).
Če bi potegnil črto moram rečt, da nisem niti PRIBLJIŽNO pričakoval takšne kvalitete za model, ki v kit izvedbi stane 125€. Jaz sem enostavno kupil še en model za rezervne dele. Kar zlomim, naročim in nadomestim, da je vedno celoten avto v obliki rezervnih delov na voljo.
Jan
Žal ti odgovarjam malo pozno, vendar bolje pozno kot nikoli.
Po eni sezoni aktivnega tekmovanja na electro challenge-u in DB lahko rečem samo dobre stvari okrog modela. Vzdrževanja praktično ni bilo z izjemo preventivnega menjava olja v diferencialih ter 2x dolivanja olja na amortizerjih. Zlomil nisem ničesar, kar bi mi kdaj prikrajšalo vožnjo na tekmi. Zvil sem vijak, ki drži amortizer na sprednji shock tower, ter odlomil dogbone zadnjega kolesa. To je vse, kar je bilo potrebno menjati, pa avta niti približno ne šparam. Je pa res, da vozim po pameti (ni me potrebno pobirati izven proge ter iz zaščitnih ograj).
Če bi potegnil črto moram rečt, da nisem niti PRIBLJIŽNO pričakoval takšne kvalitete za model, ki v kit izvedbi stane 125€. Jaz sem enostavno kupil še en model za rezervne dele. Kar zlomim, naročim in nadomestim, da je vedno celoten avto v obliki rezervnih delov na voljo.
Jan
Re: Ansmann Deuce 1:8 Offroad Buggy
Saj noben od proizvajalcev avtomobilov prav dolgo po koncu prodaje modela ne zagotavlja rezervnih delov. Iz LRPja sem dobil odgovor, da bo večino delov na dobavljivih še slabi dve leti, v tem času pa naj si nabavim zalogo ali zamenjam modelDomzalcan napisal/-a:Kolikor sem jaz spoznal v kratkem času se ansmann hitro odreče modelu in pa izdelovanja rezervnih delov.
Sicer pa sploh ni slab avto...sam skakat nesmeš ravno preveč
Re: Ansmann Deuce 1:8 Offroad Buggy
Pozdrav.
Slučajno sem naletel na firmo, imenovano ABSIMA, ki je pravzaprav v druge barve preoblečen Ansmann. Konkretno Deuce E je enak Stoke E, in tako naprej. Rezervni deli so dobavljivi preko njihovih dealerjev (MB-ju najbližji je DMT Modellsport), cene, so ugodne, je pa vse dobavljivo.
Za vse tiste, ki vozite ansmann in vas skrbi situacija z rezervnimi deli, si sedaj lahko oddahnete!
Link: http://shop.absima.com/e-vendo.php?shop ... &a=catalog
Jan
Slučajno sem naletel na firmo, imenovano ABSIMA, ki je pravzaprav v druge barve preoblečen Ansmann. Konkretno Deuce E je enak Stoke E, in tako naprej. Rezervni deli so dobavljivi preko njihovih dealerjev (MB-ju najbližji je DMT Modellsport), cene, so ugodne, je pa vse dobavljivo.
Za vse tiste, ki vozite ansmann in vas skrbi situacija z rezervnimi deli, si sedaj lahko oddahnete!
Link: http://shop.absima.com/e-vendo.php?shop ... &a=catalog
Jan
Re: Ansmann Deuce 1:8 Offroad Buggy
Pozdravljeni,
upam, da ne bo hude krvi, če uporabim obstoječo temo...
Pred kratkim sem nabavil Ansmann Virus 2.0 RTR, ki je po specifikacijah precej podoben temu iz naslove teme in ima enak ali vsaj zelo podoben 80A ESC. Po nekaj dneh igranja in samo 'površinskega' čiščenja sem se odločil, da je treba očistiti tudi ESC, saj je kar nekaj 'peska' zašlo tudi k ventilatorju in elektroniki.
Zadevo sem na spodnji odprl in res je tam bilo precej peska, ki sem ga v grobem odstranil z zobno krtačko, preostanek pa s kompresorjem.
Zadevo sem sestavil nazaj, priklopil, preizkusil in doživel presenečenje - vse kontrole so naenkrat 'obratne'. Torej - 'levo' je postalo desno, 'desno' je postalo levo, 'naprej' gre nazaj in 'nazaj' gre naprej (nastavitev oddajnika nisem spreminjal). Da težava ni v oddajniku, kaže tudi to, da je zdaj avto hitrejši pri vzvratni vožnji (normalno je seveda, da je hitrejši pri vožnji naprej).
Kontrole lahko na oddajniku sicer obrnem, vendar je avto še vedno počasnejši pri vožnji naprej... Kakšnih stikal ali tipk v samem ESC-ju ni. Ali je kako drugače programabilen, žal ne vem - priložena 'navodila' za ESC so precej skopa (1 A4 list) in programiranja ne omenjajo.
Kabli od ESC-ja do motorja so barvno označeni, zato pri odklapljanju nisem bil posebej pozoren, kako so priklopljeni - zdi se mi sicer, da so bili priklopljeni po barvah, ampak nisem 100%. Vsekakor sem jih jaz priklopil tako, ko sem avto sestavil.
Se je že komu kdaj zgodilo kaj podobnega?
upam, da ne bo hude krvi, če uporabim obstoječo temo...
Pred kratkim sem nabavil Ansmann Virus 2.0 RTR, ki je po specifikacijah precej podoben temu iz naslove teme in ima enak ali vsaj zelo podoben 80A ESC. Po nekaj dneh igranja in samo 'površinskega' čiščenja sem se odločil, da je treba očistiti tudi ESC, saj je kar nekaj 'peska' zašlo tudi k ventilatorju in elektroniki.
Zadevo sem na spodnji odprl in res je tam bilo precej peska, ki sem ga v grobem odstranil z zobno krtačko, preostanek pa s kompresorjem.
Zadevo sem sestavil nazaj, priklopil, preizkusil in doživel presenečenje - vse kontrole so naenkrat 'obratne'. Torej - 'levo' je postalo desno, 'desno' je postalo levo, 'naprej' gre nazaj in 'nazaj' gre naprej (nastavitev oddajnika nisem spreminjal). Da težava ni v oddajniku, kaže tudi to, da je zdaj avto hitrejši pri vzvratni vožnji (normalno je seveda, da je hitrejši pri vožnji naprej).
Kontrole lahko na oddajniku sicer obrnem, vendar je avto še vedno počasnejši pri vožnji naprej... Kakšnih stikal ali tipk v samem ESC-ju ni. Ali je kako drugače programabilen, žal ne vem - priložena 'navodila' za ESC so precej skopa (1 A4 list) in programiranja ne omenjajo.
Kabli od ESC-ja do motorja so barvno označeni, zato pri odklapljanju nisem bil posebej pozoren, kako so priklopljeni - zdi se mi sicer, da so bili priklopljeni po barvah, ampak nisem 100%. Vsekakor sem jih jaz priklopil tako, ko sem avto sestavil.
Se je že komu kdaj zgodilo kaj podobnega?